8 Mayıs 2009 Cuma

Yeni Kolyem



Hep eve, hep eve nereye kadar... Baktım hep evi süslüyorum. Hemen silkindim, kendime geldim. Biraz da kendimi süsleyeyim. İşte bu kolyeyi yaptım.

Aslında ben takı işinden pek anlamıyorum. Ben çiçekleri ördüm, boncuklu kısımlarını annem yaptı. Daha önce yine böyle örme çiçekleri olan kolyemi sizlerle paylaşmıştım. Onun çiçekleri daha renkliydi. Bu kolyede renkleri biraz daha sade kullanmaya özen gösterdim. Çiçekleri merserize iplikle ördüm.

Annem boncuklu kısımlarında kristal ve inci boncuklar kullandı. Altın renkli çivilerle boncukları birleştirdi.

8 yorum:

  1. ne güzel şeyler üretiyosunuz maşallah.
    çok hoş olmuş değişik ve şık

    YanıtlaSil
  2. sağol zeynep'cim. boş durmamaya çalışıyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş senin ve annenimde ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bende bendee çok severim incik-boncuğu..
    Çok cici olmuş sizinde anneciğinizinde ellerine sağlık...Annlerinizin ellerinden hürmetle öpüyorum anneler gününüzde kutlu olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş.Gerçekten tığ işi takılar bir başka oluyor.bayıldım.Ellerine sağlık canım.
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  6. uzun süre girmiyordum internete siz boş durmamış döktürmüşsünüz maşşallah çok güzel şeyler yapıyorsunuz imreniyorum valla (kıskandım bende yapcam :))

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan ..dikişte olduğu kadar tığ işindede ustasın ..

    YanıtlaSil
  8. Renkleri çok uyumlu olmuş.Eline sağlık

    YanıtlaSil