10 Haziran 2011 Cuma

Çanta'm geldi



Çok çalışkanım çok... Havalardan mı bilmiyorum birkaç gündür bana birşeyler oldu. Elimdeki örgüleri, kumaşları ortaya döktüm; aynı anda birkaç tane çantaya başladım. Bu çanta ilk tamamlanan oldu.



Bu motifi merserize iplikle örmüştüm. Bir yerlerde kullanılmayı bekliyordu. Merserize ipliklerin özellikle böyle canlı renklerine bayılırım. Örneğini ise yıllar önce bir yerlerde görüp, dantel ipliği ile örüp kenara koymuştum. Günü geldi, işime yaradı.



Kumaşla yaptığım sap ve iki yaprağın çiçeği, bu örgü motif oldu. Sap ve yaprakları aplike yaptım. Yaprakları yorganlama dikişi ile canlandırdım biraz.



Arkasını beyaz üzerine mavi çıtır çiçekli bir kumaşla yaptım. Çantanın önünü ve arkasını içlerine elyaf ve astar koyarak tamamladım. Sapları da ön ve arkada kullandığım kumaşlarla hazırladım.



Çabuk ve keyifli bir iş oldu. Devam ediyorum. Çeşit çeşit çantalara hazır olun. İyi bir haftasonu dileklerimle...

11 yorum:

  1. Çok şık olmuş bezden çantalar yazın vazgeçilmezi bence ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. harika ..çok hoş olmuş ..ne marifetlisin ..senden ilham alıyorum ..benimde başlayıp bitirmediğim böyle motiflerim var ...şimdiden nasıl aplika yapsam diye düşünüyorum ..

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş ellerinize emeğinize sağlık..aplike çalışmanız motif çok güzeller.

    YanıtlaSil
  4. Süper valla :) Bir erkek olarak hiiç beceremem bunları sanırım

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel:)) Dantel tam yerini bulmuş:)))

    YanıtlaSil
  6. ne kadar hoş olmuş:))

    YanıtlaSil
  7. bayıldım bu çantaya,diğerlerini merak ediyorum şimdi, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. eheh:)Benim de elimde bu tarz kıyamet kadar gariban dante duruyor.Şimdi napcağımı biliyorum artık:)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  10. O güzel yorumlarınıza nasıl teşekkür etsem. Sevgilerimi kabul edin.

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık çok beğendim. hemen kopya çektim bende yapacağım izninizle,
    nazmiyemce

    YanıtlaSil