7 Şubat 2010 Pazar

Tatilden döndüm... Yatak Örtülerim serisine devam..

Herkese merhaba! Kısa tatilimiz bitti, evimize döndük. Eşyaları yerleştirme, çamaşır yıkama ve evi toparlama işleri bittikten sonra bilgisayarla buluşabildim. Dinlendim, eğlendim, enerji depoladım. Yeni projelerle geliyorum.

Tatilde hiçbir işle uğraşmadığım için, bu yazıda daha önce yaptığım yatak örtümü paylaşacağım. Belki bazı arkadaşlarım bu örtüyü oğullarımın sünnet yatağının resimlerinde görmüşlerdir.



Bu örtüyü tamamen elde, yaklaşık 3 ayda yaptım. Tafta, kadife ve ipek kumaşları kullandım. Kare şeklindeki parçalardan oluşan örtüyü, her karenin yarım santimetre içinden yorganladım.



Bitince görüntüsü beni memnun etti ama gerçekten zor bir iş olmuştu. Boyut büyük olunca yorganlama da zor oluyor. Astar olarak lacivert tafta kullandım.



Resimlerde farklı yastıklar görülüyor. Dikdörtgen yastıklar, yatak örtüsü ile aynı büyüklükteki karelerden oluşuyor. Bir de küçük karelerle yaptığım, kare şeklinde yastıklar var.



Bol bol fotoğraf koymak istedim. Işık değiştikçe renkler farklı görülüyor.



Yatak örtüsünü çocukların sünneti için yaptım ama şimdi kendi yatağımda kullanıyorum.



Evimdeki üç yatağın örtülerini sizlerle paylaşmış oldum. Yankı'nın ve Çağrı'nın deniz temalı örtüleri ve benim örtüm. Artık bu örtülere yenilerini eklemem gerektiğini düşünüyorum. Belki de yeni projeler, yeni yatak örtüleri olur.



Hepinize sevgilerimle...

14 yorum:

  1. resimlere bakmaya doyamadım renkler uyum harika yorganlamada süper emeklerine sağlık canım harika olmuş

    YanıtlaSil
  2. İşte hanım kadınlar böyle güzelliklerle uğraşır.Tebrik ederim.Nefis.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Çok hoş cıvıl cıvıl bir örtü olmuş. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili becerikli arkadaşım.Buradan öğrendim.Sonra kağıdını temin edip bodoslamadan giriştim.Uyduruk kaydırık yapıyorum bir şeyler.Mesela balık aslında çiçek olacaktı, bir de baktım balık olmuş:)))
    Off adres pek uzunmuş ama olsun,kopyalayıp google aramasına yapıştırırsanız açılır.Sevgiler.

    http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.origami-resource-center.com/images/quillingCoilComposite.jpg&imgrefurl=http://www.origami-resource-center.com/quilling-instructions.html&usg=__nyakXjOIpn42LebmBhbM9udhBZo=&h=175&w=473&sz=55&hl=tr&start=255&sig2=-5iEIBk1_ycWRn4UoHpf0Q&um=1&itbs=1&tbnid=yJVV2_blOR5TtM:&tbnh=48&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3Dquilling%26ndsp%3D20%26hl%3Dtr%26sa%3DN%26start%3D240%26um%3D1&ei=vUBvS6iNLoXhsAakmdTFBg

    YanıtlaSil
  5. çok emekli ve sabır isteyen bir iş..ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor:99

    YanıtlaSil
  6. ellerinize saglık çok hoş ve otantik bir örtü olmuş.içim açıldı doğrusu
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Böyle bir yatak örtüsü dikmek her yigidin harci degil..bravo valla! ;)

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem muhteşem söyleyecek söz yok elinize sağlık derim :)

    YanıtlaSil
  9. çok şık renklerin uyumu harika tam sabır işi sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hoş geldin canım ne kadar şıklar yine renkler ise şahane selamlar

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize saglik,cok zarif gorunuyor burdan,aslini dusunemiyorum bile.Gule gule iyi gunlerde kullanin.
    Sevgiyle kalin..

    YanıtlaSil
  12. guzel olmus, rengarenk hint i$i gibi

    YanıtlaSil
  13. ne kadar büyük bir emek var ve çok çok güzel olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  14. renkler tam baharlık.Gülel güle kullanın.

    YanıtlaSil