4 Nisan 2009 Cumartesi

Kızlara Yorgan



Başlıkta "kızlara yorgan" dedim; ama aslında kız bebekler için yatak örtüsü ve yorgan diye açıklamak daha doğru olacak. Ben oğullarıma yaptığım yatak örtülerini hem yatak örtüsü hem de yorgan olarak kullanıyorum. Bunu da bebekleri düşünerek yaptım.



Bu renk tonlarını birbirine çok yakıştırıyorum. Ama bende iki tane erkek çocuğu olduğundan pembe ve tonlarını hiç kullanamadım. Ben de evdeki pembe kumaşları toplayıp bu yatak örtüsünü yaptım. Dükkana koyarım, bir kız bebek kullanır, diye düşündüm.



Bütün örtüyü elde, kartonlu patchwork tekniği ile yaptım. Tamamını elde birleştirip, yorganladım. Örtüyü yapmak yaklaşık bir ayımı aldı. Ama cıvıl cıvıl bir şey oldu. Vintage tarzın başka bir uygulaması.


Üzerinde aplike kalpler var. Arka tarafına da kalpler aplike ettim. Bebek yatarken üzeri kalplerle kaplansın diye...


10 yorum:

  1. harikasın ...

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık renklerin uyumlu olmuş

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim arkadaşlar.uğramanıza sevindim.

    YanıtlaSil
  4. bu da açok güzel ellerine sağlık renkler de çok uyumlu

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş,ne kadar yaratıcı fikirleriniz var,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş gerçekten. ben de ilerde anne olduğumda böyle bir takım kullanmak isterim. hem etnik hem de farklı. emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık arkadaşım.renkleri cıvıl cıvıl..çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar geldiğiniz için ve yorumlarınız için öok teşekkür ederim. Güç veriyorsunuz.

    YanıtlaSil
  9. Süpe ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel olmuş.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil