19 Haziran 2011 Pazar

Sünnet mevsimi

Sünnet mevsimi geldi. Ben oğullarımı iki yıl önce sünnet ettirmiştim. Onlara kendime göre bir sünnet yatağı hazırlamıştım. Yatağı gören arkadaşlarım yatağın resimlerini tekrar paylaşmamı istediler. İşte ben de bu isteği yerine getiriyorum. İşte Yankı ile Çağrı'nın sünnet yatağı...



Yatakta görülen herşeyi ben ve annem hazırladık. Yatak örtüsünü benim yaptığımı burayı takip eden herkes anlamıştır. Kare, kare patchwork... Stil aynı ama bu kez kumaşlar farklı. Bu kez tafta, ipek ve kadife kumaşlarla çalıştım. Üzerindeki yastıkları da annem yaptı. Kurdele nakışı ve brezilya nakışı. Burada yastıkların ve örtünün ayrıntılarını bulabilirsiniz.



Yatak başının bulunduğu duvara bir raf yerleştirdim. Duvara yatak örtüsünde de bulunan bordo kadife ile bir süsleme yaptım. Rafa ortanca çiçekleri ve mumlardan başka bir şey koymadım.



Ben özel günlerde konsept olayını seviyorum. Kutlamalar, doğum günleri gibi durumlarda genel olarak belirlenen bir konsepte uygun düşünmek hoşuma gidiyor. (Burada daha önce hazırladığım doğumgünü konseptlerimi görebilirsiniz.) Benim sünnet yatağının konsepti de "saray" dı. Bu yıl "Muhteşem Yüzyıl" la birlikte bir saray rüzgarıdır esiyor ama dikkatinizi çekerim ben bunu iki yıl önce yapıyorum :)



Yatak başındaki ferforjeye de nazar boncukları astım. Malum sünnet yatağı nazar boncuksuz olmaz.

Baş tarafa koyduğum sehpaya da yastıklarla aynı desende örtü hazırladım. Üzerine koyduğum kutu ve hatıra defterini de annem kadife ile kapladı; üzerine de kurdele ile güller yaptı.



Alttaki detay da kapıdan... Yıldızlı ve otrişli olan iç taraf, "Y" ve "Ç" harfli fiyonk da dış taraf.



Böyle tatlı telaşları olan arkadaşlarıma şimdiden kolay gelsin. Bu yazım ilgilenenlere ilham versin.

NOT: Çocuklar karneleri aldı. İkisinin de karnesi süper. Yaşasın tatil!

8 yorum:

  1. Yatak şahan görünüyor belli ki çok kıskanılmışsınız becerikliliğiniz yönünden :)Yaz tatilleri ne süper duyudur değil mi:)

    YanıtlaSil
  2. sağolasın uzmanamatör, kıskananlar çatlasın :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel çok hoş olmuş bu ne büyük bi emek annenizinde sizinde ellerinize emeğinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  4. 10marifetten bu paylaşımı hatırlıyorum, ne çok emek vermişsin, harikasın.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler hobihuzur. noblesse bravo, hafızan çok iyi. Blogumdave marifette ilk yazımdı.

    YanıtlaSil
  6. MAAŞALLAH muhteşem emekler ellerinize sağlık canım çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. çok zevkli çok güzel eyvah benimde oğlumda var:))

    YanıtlaSil
  8. örgüçantam, mavisofra teşekkür ederim. mavisofra sana şimdiden kolay gelsin. yatak örtüsünü yapmam 3 ayımı aldı :D

    YanıtlaSil