28 Mayıs 2009 Perşembe

Bambu Saplı Tafta Çanta



İşte bu da bitti! Çanta dizim devam ediyor. Bu çanta boyutu itibarıyla geceye uygun görünsede ben bu tip çantaları gündüz de kullanıyorum. Çantanın kumaşları tafta, sapı bambu. Şu plastik bambu sapları hiç sevmiyorum. Her zaman orjinal bambuyu tercih ediyorum.



Çantanın ön yüzü için lacivert ve fuşya taftaları şerit şeklinde birleştirdim. Aslında makinada kolay olurdu ama küçük boyutlu parçalarda elde dikmeyi tercih ediyorum. Birleşme yerlerini nakış iplikleri ile işledim. İşlemelerde kum boncuklar da kullandım.



Çantaya hareket lazım diye düşünerek iki çiçekle süslemek istedim. Çiçekleri gümüş rengi ve kırmızı dantel iplikleri ile ördüm. Kum boncuklarla çiçeklerin etrafını da işledim.



İşlemeler bitince çantayı diktim ve astarladım. Çantanın genişliği 29 cm, yüksekliği ise yaklaşık 20 cm. oldu. Yazın farklı renklerde kumaş çantaları kullanmak inanın çok keyifli oluyor.

8 yorum:

  1. Hello
    Thank you for your visit
    Ana

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş bu çanta harika.Plastik bambu sapları ben de hiç sevmiyorum,haklısınız.Orjinali en iyisi..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş çokda güzel süslemişsiniz harika görünüyor

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bitirmişsin ..ben başlıyorum ama bitiremiyorum ...çok ta güzel olmuş her gördüğümü yapmak istiyorum nasıl frenlerim kendimi bilmem ..sevgiyle kal....

    YanıtlaSil
  5. bu kelime doğrulama çok sinir ..keşke kaldırsan ;))

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim hepinize. kelebek, farkında değildim, haklısın kelime doğrulamayı ben de sevmiyorum. kaldırdım şimdi. uyarın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Bu canta yapiminda kulanilan bambu saplar nerden temin edilebiliyor bilgisi olan yardimci olabilirse cok sevinirim.
    Tesekkürler

    YanıtlaSil