6 Nisan 2009 Pazartesi

Ortanca Bahçesi Yastık



Bu güzel ortancalar annemden... Ben görünce çok beğendim. Renkleri çok canlı, gerçek bir ortanca bahçesi gibi. Bu ortancalar nerede diye soracaksınız? Aşağıda nerede olduğu görülüyor.



Tabii ki bir yastıkta! Yastığın kumaşı saten. Saksı brezilya nakışı teknikleri ile oluşturuldu. Ortancalar kurdele nakışının fransız düğümü tekniği ile yapıldı. Ama kurdele ile değil, nakış iplikleri ile. Yine nakış iplikleri ile brezilya nakışı olarak yapılan küçük dallar ve çiçekler de bu buketi hareketlendiriyor. Yapraklar organze kurdele ile kurdele nakışı yapıldı. Bu yastıkta kurdele nakışı ve brezilya nakışı teknikleri bir arada kullanıldı.
Yastıklarımın arasına eklenen bu yeni üye ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

13 yorum:

  1. annenin ellerine sağlık ne güzel işlemiş renkleri çok hoş

    YanıtlaSil
  2. buna nasıl yorum yapılır bilemiyorum ...anasına bak kızınıal dedikleri doğruymuş annende ne becerikli tıpkı benim annem gibi ..yapılışınıda küçük bir resimle versen ne iyi olur ...sevgiyle kal ..

    YanıtlaSil
  3. Çok haklısın yapılışını fotoğraflamam lazım ama annemle ben farklı şehirlerdeyiz. Bu yüzden yaparken fotoğraflayamadım. Ama bir araya gelince bir tane daha yaptırır ve yapılışını da sizlerle paylaşırım. İlgine teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. bunu umarım yastık gibi kullanmazsınız:))
    ben olsam tablo gibi duvara asardım
    muhteşemm muhteşemm

    YanıtlaSil
  5. tablo gibi çok güzel annene çekmişin demek ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  6. selam..bloğumda dikişsepetine verilmiş bir ödül var gelip alırmısın??

    YanıtlaSil
  7. annenin ellerine sağlk arkadaşım...gerçekten tablo gibi...ben de yapılışını merakla bekleyenlerdenim...sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. DScim merhabalar, Yine harika bir iş çıkmış.. annenin ellerine sağlık. hayran hayran baktım =)

    Seni blogumda bir süpriz bekliyor.. Hadi gel de al =)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. tek kelime ile harika muhteşem

    YanıtlaSil
  10. eelerinize sağlık harika olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  11. ellerinize saglık bende breziya nakışı yapıyorum

    YanıtlaSil
  12. annenizin ellerine sağlık ortancalar mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil