14 Ekim 2009 Çarşamba

Yatak Örtülerim- Çağrı'nın Örtüsü



"Yatak örtüsü" yazı dizim devam ediyor. Bu örtü de küçük oğlum Çağrı'nın. Bu örtüde de yelkenliler var. Yankı'nın yelkenlileri mavi tonlarındaydı hatırlarsınız. Çağrı'nın yelkenlilerinde maviye ek olarak kırmızı ve tonları da var. Tam "marine" renkleri yani.



Bu örtüyü de elde yaptım. Sadece düz şerit parçaları (kırmızı ve mavi şeritler) makina ile birleştirdim. Yatağın üzerine gelen bölümünde üç farklı model yelkenli var. Bunları değişik renklerle çalıştım. Çerçeve kısmı ise, bir renkli bir açık mavi üçgenin birleşmesinden oluşuyor. Denizci flamalarını hatırlatıyor.



Yatağın yanında duran kütüphanenin üzerinde de bir yastık var. Çağrı bebekken dikmiştim. Yastığa diktiğim cepte oyuncak yengeç saklanıyor. Yengeci bir iple yastığın cebinin içine sabitlemiştim. Balıkları da aplike yapmıştım.

Yastığın hemen önünde yazlık uyku oyuncağımız. Kışlık kaplumbağamız "trevor" yünden olduğu için yazın terletiyor. Bu da "marko" merserize iplikle ördüğüm için yazın daha rahat kullanıyor Çağrı.



Bu resimde örtünün yastığı da var. Ortada tek yelkenli ve flama çerçeveden oluşuyor.



Yatak örtüsünün bir başka fotoğrafı.



Yataklar ranza olduğu için kenar kısımlarını yatağın altına kıvırıyorum. Ama aslında kenarında yaklaşık 50 cm.lik bir etek kısmı var. Bazalı veya karyolalı yataklarla kullanmak gerekirse diye örtüyü geniş hazırladım.



Odadan genel görüntü. Çağrı'nın seyir defteri...

11 yorum:

  1. çok emek vermişsiniz ama değmiş tam bir sabır işi ellerinize sağlık arkadaışım

    YanıtlaSil
  2. Miço lazım mı?? Boğaz tokluğuna miçoluk ederim o yelkenlilerin içinde :) Ellerinize sağlık, geçenlerde kardeşimle telefonda sizi konuştuk. O bana soruyor 'nasıl yapıyor acaba?' diye; cevaplıyorum 'asıl yapıyor acaba?' diye :))) İşin içinden çıkamadık biz :)

    YanıtlaSil
  3. benim işlerim ne zaman biter acaba ..böyle bitmiş harikaları görünce kıskandım ;))

    YanıtlaSil
  4. nazardeymesin teşekkür ederim, haklsın yatak örtüsü zor bir iş, yaklaşık 3 ayda yapmıştım. Gülen Tezer arkadaşım ne güzel sohbetinize konu olmak.miço olur mu kaptan olursunuz. kelebek'cim biter biter. ben böyle zamanlarda "başlanmış iş bitmiş iştir" sözünü hatırlarım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili dshandmade tablo gibi olan yatak örtülerinize bayılıyorum ellerinize emeğinize sağlık.

    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  6. bu da cok harika olmus basarilar bende denemek istiyorum ama becerebilirmiyim bilemiyorum

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim Belgin,hobicik. Hobicik küçük parçalarla başlayıp tamamladıkça cesaretleneceğine eminim.İlk ve en önemli adım başlamak. eminim becerirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinze saglik yatak örtünüz cok güzel olmu$!
    Diger cali$malarinizida cok begendim!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Ds her zamanki gibi özenli her zamanki gibi güzel bir çalışma, her zamanki gibi sabır işi, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Çok ama çok şıklar canım

    YanıtlaSil
  11. çok hoşlar,ellerinize sağlık.tam anlamıyla sabır ve emek işi, yaptıklarınız çoook profosyonelce..
    sevgiler,selamlar.

    YanıtlaSil