12 Mart 2012 Pazartesi

Ripple battaniyeye "bebek" yorumu



Sonunda bu da bitti. Daha önce de ördüğüm ripple battaniyelerden sonuncusunu tatlı bir bebek için ördüm. Sevgili arkadaşım Aslı'nın henüz annesinin karnında mutlu mutlu gün sayan tatlı kızı Ela için. Aslı'nın kızı için hazırlık yapmak benim için mutluluk ve heyecan kaynağı oldu.



Benim iki oğlum olduğundan bebek hazırlıkları denince aklıma hemen erkek bebeklere ait temalar geliyor. Kız bebek için birşeyler yapmayı çok istememe rağmen temayı bulmak beni biraz zorladı. Sonunda Şapkalı Sue'nun bulunduğu bir bahar manzarasında karar kıldım.



Battaniyeyi üç ton yeşil bebe yünüyle ördüm. Üzerindekileri aplike yaptım.



Ağacın gövdesini keçeleştirdiğim bir yün kazakla yaptım. Elmaları polardan kestim. Siyah iplikle küçük saplar işledim.



İşte Şapkalı Sue... Bu battaniyede adını "Ela" olarak değiştirdim. Elinde bir elma tutuyor kızımız.



Güneşi sarı polar kumaşla yaptım. Işıkları sarı yünle işledim.



Bir de kelebek kondurayım dedim. Mavi kelebek... Nazar değmesin diye. Bana değil, Ela'ya...



Battaniye böylece tamamlandı. Ama ben hediyeyi paketlemeye yani sunuma da çok önem veriyorum.



İşte bu da battaniyemin paketi.



Bez bir torba diktim. Üzerine de battaniyedeki ağacı, boyutunu biraz küçülterek aplike ettim. Kurdeleden bağı da olacak ama kurdeleyi alamadım. Fakat beklemeden fotoğraflamak istedim.



Aslı merakla bekliyor battaniyeyi. O da ilk burada görecek. Umarım beğenir. Sevgili Ela, bu battaniye seni sıcacık sarsın, annenle ve babanla, mutlulukla, sağlıkla upuzun bir hayat yaşa...

Hepinize en içten sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Sevgili dikiş sepeti,battaniye çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. inan hayran kaldım.tam benim sevdiğim tarz da bir battaniye olmuş çok beğendim çokkk.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Tığ işi battaniyeyi hiç böyle süslemek aklıma gelmemişti. Güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. tığ işi bir battaniyenin bu kadar güzel olabileceğini hiç düşünmemiştim harika olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. örgüye aplike yapmışsın, süper olmuş, bu hediye ile kim mutlu olmaz:)))

    YanıtlaSil
  6. Örgü battaniyeye aplike çok hoş durmuş, aplikenin şekerliği de ayrı, tam kız bebeklere göre olmuş, ellerine sağlık canımcım :)

    YanıtlaSil
  7. Bu modeli çok seviyorum, benim de var bitane zevkle kullanıyorum, aplike olayına bayıldım çok iyi düşünmüşsün, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. önceki yaptıklarınız gibi bu da çokk güzel olmuş ellerinize sağlık. yeni işlerinizi ve güzelliklerinizi görmek istiyoruzz..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel, çok farklı olmuş. Üzerindeki çalışmalara hayran oldum. Ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. Model başlıbaşına çok güzel,bir de aplike ile birleşince harika olmuş.Ellerine sağlık çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  11. mükemmel aplike uygulamanda süper olmuş ellerine sağlık canım. bebiş de sağlıkla kullanır inş.

    YanıtlaSil