23 Aralık 2011 Cuma

Ho Ho Ho! Kapıya Noel Baba geldi...



Bu yıl yeni yıl hazırlıkları için geç kaldım biraz. Çam ağacını kurdum, geçen yıl kullandığım süslerle süsledim. Ama başka bir şey yapamadım. Bugün bu durumun verdiği rahatsızlıkla kolları sıvadım. Ve Noel Baba'yı kapıma getirdim.



Yabancı bir sitede görmüştüm modeli, onu uyguladım. Model benim yarattığım bir şey değil, ama bulanın ellerine sağlık.



Beyaz yoyolar ve iki renk polar kumaştan oluşuyor.



Beyaz yoyoları iki boyda hazırladım. Beş tane büyük boy yoyo var. Şapkanın kenarında ve Noel Baba'nın çenesinde ve şapkanın tepesinde. Diğerleri daha küçük ve 22 tane.



Şapkayı kırmızı polardan iki kat hazırladım. Ten rengine yakın renkte bir polardan da yüzünü. Gözler iki düğme. Gözlüğü kahverengi iplikle işledim. Dikmek zor geldi, sıcak silikonla yapıştırdım bütün yoyoları.



Bir de çam ağacının önünde fotoğrafladım. Biraz küçüğünden de çam ağacına süs mü yapsam?

Çok eğlendim ben bu Noel Baba'yı yaparken... Belki sizlere de fikir olur, biraz eğlenmenize vesile olurum.

Mutlulukla...

16 yorum:

  1. ellerine sağlık canım sakalın arka kısmında bir minik püfle poşetlik bile olur bundan veya hediye torbası. çok şirin

    YanıtlaSil
  2. Süper fikir, teşekkürler örgü çantam.

    YanıtlaSil
  3. Çook şirin olmuş:)) Mutlu yıllar!!!!

    YanıtlaSil
  4. çok şeker olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuş canım yaaa.ellerine sağlık.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  6. çok cici bişi olmuş:) yoyolar cok yakışmış. ellerine kollarına sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Begonvilli ev teşekkür ederim, size de mutlu yıllar.
    Halime, teşekkürler.
    Mine'cim sağol.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. harikaaaaa !!
    ne kadar güzel olmus ! yoyolardan noel baba =)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyor.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. beğendim güzel olmuş.ellerine sağlık. http://marifetlihanimlarklubu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş, yoyo fikrini çok beğendim, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. güzel bir fikir elinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. ah harika bayıldım ben bu noel babaya

    YanıtlaSil
  16. çok tatlı olmuş noel baba bayıldım elinize sağlık

    YanıtlaSil