25 Ağustos 2009 Salı

En sevdiğim renklerle Crazy Örtüm

Bir kurdele nakışından sonra patchworkle devam etmek iyi olur diye düşünüyorum. Sizinle paylaşacağım örtü yaklaşık 5 yıl kadar önce yaptığım ve yaptığım işler arasında en sevdiklerimden biri. Sevmemin nedeni renkleri... Bu örtüdeki renkler benim favori renklerim. Kırmızı, bordo ve fuşya'nın tüm tonlarına bayılıyorum. Bu örtüye başlarken de amacım sevdiğim renkleri kumaşlarımın elverdiği ölçüde birarada görmekti.



Örtünün tekniği "crazy", yani "çılgın". Crazy olan kısımları elde kartonlu olarak hazırladım. Hepsinin modeli ve renkleri aynı. Yorganlama aşamasından sonra birleşme yerlerine kum boncuklar ve pullarla nakış işledim. Aralarda kullandığım bordo renkli parçalara da crazy desenini yorganlama olarak uyguladım.





Bu resimler crazy bölümlerin ayrıntılarına göz atmanız için. Bu örtüyü yaptığım zamanlar nakış bilgim şimdikinden daha sınırlıydı. Bu yüzden nakışları cazip hale getirmek için bolca pul ve boncuk kullanmışım.

Bu örtünün evimde örtülmediği yer kalmadı. Masaya, sehpaya, koltuğa... Çok amaçlı örtü dersem abartmış olmam.

10 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık ne güzel işlevsel bir örtün olmuş iyi günlerde kullan sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş.Ben de bu deseni bir alışveriş çantasında kullanmayı düşünüyorum. Kocaman bir çanta çok işime yarayacak.Desen de çok yakışacak.

    YanıtlaSil
  3. Hârika.Keşke sizin kadar sabırlı olup bu işi de yapabilsem.

    YanıtlaSil
  4. Saniye teşekkür ederim yorumun için. Begonvilli ev bence de güzel olur, yapması çok keyifli, her yere de yakışır. Neduk, isteseniz eminim yaparsınız. sizin işleriniz de sabır olmadan olmuyordur. Tevazu gösteriyorsunuz.

    YanıtlaSil
  5. Güzel ellerinize saglık duvar panosu olabilir otantik bir hava verir ilkler herzaman değerli ve özeldir güzelliklerde buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  6. beyenmemek ne mümkün harika olmuş ne güzel evinizin heryerinde kullanmışsınız ama hala yepisyeni:)))))yeni yapılmış gibi duruyor emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "El Sanatları Blogları Güvercin Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.

    YanıtlaSil
  8. çok şeker olmuş ..bana renkleri şekeri hatırlattı ...

    YanıtlaSil
  9. Renkler çok uyumlu,çok güzel olmuş.Epey uğraştırmıştır seni herhalde.Eline sağlık.Daha çok kullanacaksın gibi görünüyor.Elne sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. gercekten renkler harika.. desen de cok guzel.. Bende sizin gibi becerikli olmayi isterdim.. Cok kiskaniyorum yaptiklarinizi..

    YanıtlaSil