22 Mart 2012 Perşembe

Bu haftanın işleri...



İşte bitirdim. Bir önceki yazımda sizlerle paylaştığım iki manzarayı bir yastık ve bir çanta olarak tamamladım.



Yastığımız böyle. Bir önceki yazımdaki manzaraya birkaç küçük ek var. Evdeki çiçek işlemeleri ve bacadan çıkan kalpler. Yastığın kenarına lacivert kumaştan hazırladığım şeriti geçirdim.



Evin kapısının yanına birkaç dal çiçek işledim. Kapının bir tarafında pencere diğer tarafında çiçekler var.



Farklı bir yorganlama uyguladım. Eşit aralıklarla şerit şeklinde yorganladım her parçayı.



Evin çatısından üç tane kalp çıkıyor. Anne, baba ve çocuk kalbi. ( Aslı, Ümit ve Ela) Bu evde mutlu mutlu yaşıyorlar.



Bu hafta İstanbul'a bahar geldi, havalar ısındı. Tabii ben de kendimi dışarıya attım. Neredeyse bütün hafta öğleden sonraları dışarıdaydım. Bu nedenle işlerimi bitirmem uzun sürdü.



Koyun ailesini de çanta yaptım. Bambu sap kullandım. Çantanın ağız kısmına geçirdiğim biyeden bantlarla sapını da tutturdum.



Tombiş tombiş koyunlarım var. Bir tane de kuzucuk...



Daha önce de yazmıştım ama tekrarlayayım. Kuzu hariç, diğer koyunlar ve ağaç keçeleştirdiğim yün kazaklarımdan hazırlandı.



Kırmızı polardan iki yıldız kestim. Uçuk pemde polar parçalarına da yazıyı işledim.



İç kısmına desenli bir astar diktim.



Çantanın arkasını manzarada da kullandığım yeşil kumaştan diktim. Resimde pek görünmemiş ama makina ile paralel çizgiler çizerek yorganladım.



Bu haftanın işleri bunlardı. Yastık hediye olacak. Ela'ya gidecek. Çanta benim.



Koyunları yapmayı çok sevdim. Çantayı ve yastığı dikerken, arada bu kuzucuk ve annesini de hazırladım. O da, olur birşeyler.

Ben bu haftayı güneşle ve baharla beraber çok güzel, enerji dolu geçiriyorum, hepinize de aynı duygularla güzel günler diliyorum.

13 yorum:

  1. çok beğendimm çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. ay ne şirinler ellerine sağlık canım.çok emek isteyen iki çalışma yapmışsın sevgiler..iyi günlerde kullanılsınlar

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller ama çok güzeller hayran kaldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Yastık çoook şirin ne çok emek harcamışsın ama değmiş, gerçekten bayıldım, ellerine sağlık, yeni paylaşımlarda görüşmek üzere, sevgiler
    AYŞENUR

    YanıtlaSil
  5. Çok şirinleeeer, bayılıyorum bu tür aplikelere, hem de kumaşla olanlara özellikle, hem de değerlendirme kumaşlarla, ellerine sağlık, zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. kuzular çok şirin ve elde yaptığın için çok özel olmuşlar ...ellerine sağlık ...mutlu hafta sonları ..

    YanıtlaSil
  7. çok güzellerrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  8. bacadan çıkan kalpler çok hoş , harika olmuş yastık

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,
    Ellerinize emeklerinize sağlık.Bunlar dikiş değil birer sanat eseri olmuşlar.Çokk güzel:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ev de çok şeker olmuş, koyun-kuzular da, ellerinize sağlık, iyi günlerde kullanın. Dün bana birisi "mim" göndermiş. Benim de birilerine göndermem gerekiyormuş. Bende size gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuslar, ozellikle cantaya bayildimm.
    Ellerinize saglik, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık. Ben de 8 seneden beri kırkyama ile uğraşıyorum.

    YanıtlaSil
  13. Yaaaaa çok güzel bu yastık ve çantaaa:)))Aplikeyi daha çok sevdim bunlara bakınca.

    YanıtlaSil