6 Ocak 2010 Çarşamba

2010'un ilk yazısı Baykuşlu Patchwork Yastık

Geldi, geliyor derken 2010 yılının 6.gününü bitirdik. Ben de bilgisayarın başına ancak oturabildim. Umarım bu yıl, herkes için güzellikler getirir.

Benim için her şey güzel başladı. Yılbaşı gecesi arkadaşlarımızla birlikte dışarıdaydık. Bol kahkahalı, danslı, eğlenceli bir gece ile başladık bu yıla. Çocuklar da palyaço eşliğinde kendi eğlencelerinde, pek mutluydular. İnşallah bu yıl başladığı gibi keyifli geçer.



Gelelim sizlerle paylaşacağım yastığa... Bu kez yastığa sevimli bir baykuş konuk oldu. Baykuş motifini ne zamandır kullanmak istiyordum. Baykuş örneklerini toparlıyordum heryerden. Öyle güzel baykuşlar varki nette. Önce bir kaç tanesi arasında kararsız kaldım; sonunda bu baykuşu yaptım. Bu arada baykuşlarıyla ünlü blogger arkadaşlarımın sitelerinden de faydalandım. Sevgili Kelebek'in yayınladığı bu baykuştan etkilendim biraz. Gerisi de benden...



Gövdesini oluşturmak için çeşitli tonlarda mavi kumaş kullandım. Baykuşun pullarını, U şeklinde iki kat kumaştan diktim. kenarından makina çekip ters çevirdim, üst kısımlarından zemin kumaşına diktim. Diğer bölümler aplike.

Baykuşun alnını, gözlerini, burnunu, ayaklarını, kanatlarını polar kumaştan hazırladım.



Baykuşumu bir dala kondurdum. Dal ve yapraklar yine polardan. Yapraklara merserize iplikle damar şeklinde işleme yaptım. Yastığın ön yüzünün tamamını altına elyaf koyarak yorganladım. Elyaflayıp, yorganlayınca pofuduk oluyor ve bence daha hoş görünüyor.

Bu arada kahverengi ile mavinin uyumu nasıl olmuş? Benim hoşuma gitti, ama sizlerin fikirleri de çok önemli. Beğendiniz mi?

24 yorum:

  1. yahuuu nasıl bir güzellik bu, ellerine sağlık. ne kadar muntazam, ne kadar güzel bir yastık olmuş, çok beğendim çokkk

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş elinize sağlık sitenizi severek takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş.. çok çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş .... yeni yıl inşallah hep mutlu geçer.. yeni yılın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  5. lolipu, kedicibaşı, postmoda, bahar yorgun çok teşekkür ederim. Bende hepinize mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş yastık, utlu yıllar

    YanıtlaSil
  7. şükür kavuşturana;))...sen bir harikasın ...çok güzel yapmışsın ...

    YanıtlaSil
  8. Canım benim öldüm yorumuna süpersin :) Senin bu sitelerden faydalandım diye yazman da büyüklüğündür ama o sitelerden daha daha güzel yemin ederim bittim yahu dükkana ekledin mi satıcaksan yaz bana mailden mucxx

    YanıtlaSil
  9. Süperrr bir baykuş buuu.

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş yorum işleme diyecek söz yok ellerinize emeğinize sağlık MUHTEŞEM

    Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  11. Canım ellerine sağlık muhteşem

    Bu arada ödülünü almaya bekliyorum bloguma
    http://yldoz.blogspot.com/2010/01/gun-isigi-odulum.html

    YanıtlaSil
  12. Canım,
    ellerine ve emeğine sağlık. Ne şirin olmuş. Çok beğendim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili dikiş sepeti bloğumda size ait bir ödülüm var alırsanız mutlu olacağım Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. Bende ödülün vaar:)

    YanıtlaSil
  15. Bunu nasıl da kaçırmışım. Bayıldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar,müthiş olmuş baykuşcuk:)adres değişikliği yaptım,yeni sayfama bekliyorum,sevgiler ;)http://sibelleherseydenbiraz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar,müthiş olmuş:)adres değişikliği yaptım,yeni sayfama bekliyorum,sevgiler;)http://sibelleherseydenbiraz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Harika olmuş gerçekten... ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş...çok sevimli

    YanıtlaSil
  20. Çok Çok güzel.Benim de Ayten Teyze diye tonton mu tonton bir komşum var.Patchwork yapıyor.Bayılıyorum patchwork e.Mutlaka ben de başlayacağım bir gün.

    YanıtlaSil
  21. ¡¡¡Is very beautiful!!!
    Saludos desde España.

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuş bu yastık, bayıldım doğrusu...

    YanıtlaSil
  23. Çokkkk güzel bayıldım:)

    YanıtlaSil
  24. güzel işler ellerinize sağlık

    YanıtlaSil