6 Ekim 2009 Salı

Sonbahar Temalı Çantam



Sevgili dostlarım karşınızda "Sonbahar" temalı patchwork çantam. Çoğumuzun bildiği, bazılarımızın takip ettiği 10marifet sitesi bir yarışma düzenlemiş. Konu tahmin edeceğiniz gibi "Sonbahar" . Sonbahar konulu her çeşit el işi ile katılabiliyorsunuz. Sitede en az üç yazısı yayınlanmış üyeler de bu işleri oyluyor. Oylama yazının başlığının yan tarafındaki "tuttum" yazısını tıklayarak gerçekleşiyor. Ben de bu yarışmaya daha önce yayınladığım "Çam Ormanı" duvar panom ve "Leylekli Çanta"m ile katılıyorum. Çantamı anlatmadan önce yarışma bilgilerini vereyim dedim. Bu arada desteğinizi bekliyorum.



Yine tamamen elde yaptığım bir çalışma. Zemin için çeşitli kumaşları carzy mantığı ile birleştirdim. Bundan sonrası aplike. Ağaç gövdesi, yeşil yapraklar, çit ve çitin üzerindeki kuşu aplike yaptım. Ağaç dalının üzerinde bir kuş evi var. Penceresi sedef düğme.



Diğer kuş evi de burada. Buradaki kuş ahşap bir düğme. Ben leylek dedim ama ördeke daha fazla benziyor.

Bunu belirtmeden geçmeyeyim. Tasarım netten. Çok öncelerden bilgisayara görüntü arşivi yapmıştım. Oradaki işlerden aldığım fikirleri, kendi zevkimle harmanlıyorum. Ama bu görüntülerin adresleri yok. O zaman adreslerin gerekeceğini düşünmemiştim. Adres olmasa da başka tasarımlardan etkilendiğim işlerde, belirtmeden geçmemeye çalışıyorum.

Bu yazı burada bitiyor. Hadi şimdi 10marifete gelin; orada buluşalım.

12 yorum:

  1. İki işiniz de çok güzel.Bol şans.

    YanıtlaSil
  2. her ikisinide beyendim ellerinize sağlık başarılar
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. çok hoş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim.ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bence emekli başarılar diliyorum iyi geceler

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel olmus ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş ..bende 10 marifete üye olmak istedim ama mail adresimi sevmiyor ..sizlerin yaptıklarını izliyorum artık ...sevgiyle kal ...

    YanıtlaSil
  8. Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılacaktır, mümkün olursa sizlerden bir ricam olacak, etkinlik fotoğraflarınızı photoshop yapılmamış orjinal halleriyle bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, ben gerekli düzenlemeleri ve blog linklerinizi üzerine yazacağım. Fotoğraflarınızı, başlığına blog adresinizle beraber mail aracılığıyla bana ulaştırabilirsiniz. Mail yoluyla ulaştırmada sorun yaşıyorsanız ayrıntılı fotoğraflarınızı blogunuza ekler ve bana haber verirseniz oradan da alabilirim.
    Bana ulaşan çalışmalarınızı 10 ekimden sonra yayımlamaya başlayacağım
    Etkinliğimiz isteyen herkesin katılımına açıktır, eski bir ürünü yenilemeniz ve haber vermeniz yeterli.
    Katılan ve destek olan herkese Teşekkürlerimle...
    iletişim adresim...♥♥♥ eylulbahcesi-hobi@hotmail.com ♥♥♥

    YanıtlaSil
  9. çalışmanız çok güzel olmuş.ellerinize ve emeğinize sağlık.bugün gidip mefruşat kursuna yazıldım umarım dikiş öğrenirirm ve sizin modellerinizden yapabilirim..
    hepsine gıbta ediyorum.
    selamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir çalışma olmuş. Yarışma çok iddalı geçeceğe benziyor.Bol şans diliyorum...

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş,sımsıcak bir çalışma olmuş.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Cali$malariniz cok güzel olmu$..Size Bol $ans diliyorum...

    YanıtlaSil