23 Kasım 2010 Salı

Kapı çelengi ama...



Bu evi hatırlarsınız, geçenlerde işlemiştim. Daha doğrusu işlerken sizlerle paylaşmış, ne yapacağıma karar vermedim, demiştim. İşte bu evi tamamladım. Evimin giriş kapısına astım. Kapı çelengi niyetine...



Evin etrafına işleme ile bir kalp yaptım. Bu işlemeyi internette dolaşırken bir yerlerde görüp beğenmiştim. Üç tane de kırmızı kalple süsledim evimi. Alt kısmına hoşgeldiniz yazdım. Bu yazıyı yazarken uzun uzun düşündüm. "Home sweet home" yazayım dedim, çok uzun geldi, sığmadı. "Welcome" yazmayı düşündüm, vazgeçtim. "Hoşgeldiniz" de karar kıldım.



Kenarını rengarenk kare parçalarla çerçeveledim. Alt kısmına elyaf ve astar koydum. Karelerin iç sınırından yorganladım.



Vee kapıya astım. Kapıya yeni astım, henüz yorumları almadım. İlk yorumlar sizden olsun. Merakla bekliyorum. Sevgilerimle...

15 yorum:

  1. çok beğendim.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok hoş ve kapı çelengi olarak farklı bir şey olmuş. Ben çok beğendim. 'Hoşgeldiniz' yazmakla da çok iyi etmişsin. HOŞ gelmek güzel birşey:)))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel gerçekten.Evini çook merak ettim ne güzel şeylerle doludur.

    YanıtlaSil
  4. çok farklı ve güzel olmuş.ellerine sağlık.hoşgeldiniz yazdığın iyi olmuş.çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ve farklı bir kapı çelengi olmuş. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. MAŞALLAH sana.
    muhteşem olmuş ayy kapından ayrılmaz kimse şimdi:))) bayıldım canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş , hasta halinle bile elin durmuyor , maşaallah sana , sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. gayette güzel olmuş, değişik bir alternatif:) ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel ve farklı olmuş. Türkçe yazdığın da çok iyi olmuş, çok özgün olmuş. Hep hoşluklar getirsin evinize...

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle çok anlamlı olmuş Türkçe sözcük yazmanız, kapı çelengi de çok hoş olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Ne iyi etmişsiniz "hoşgeldiniz" yazmakla. Ellerinize sağlık. Çok tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
  12. hoş bulduk ..çooook çokk hoş bulduk efendim ...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir karşılama olmuş, kapı çelengi için:)Emeğinize değmiş doğrusu....

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel, ben kenarındaki minik yapraklı kalbi makine ile mi el dikişi ile mi yaptınız onu merak ettim.

    YanıtlaSil