27 Temmuz 2009 Pazartesi

Yapmadığım Bir Bu Kalmıştı!



Çok fazla tutacak kullanmam. Genellikle fırın eldivenini tercih ederim. Ama bu tutacakların mutfakta dekoratif bir işlevleri olacağını düşündüm. Aynı zamanda kullanışlı da olur. Hoş bir görüntü verdikleri için mutfakta görünür bir yere asılabilir. Çekmeceye saklamak gerekmez. İhtiyaç duyunca da ulaşması kolay olur.

Yukardaki resimde gördükleriniz daha önce yaptığım örtüm için hazırladığım parçalardan. Kalan iki tanesini de tutacak olarak değerlendirdim.



Bu resimde gördükleriniz de farklı bir patchwork modelinin küçük versiyonu. Baktığınızda iç içe geçmiş kareler görünüyor. Ama yaparken üçgenlerden faydalanıyoruz. Ben tutacak olarak uyguladım, ama kareleri üç farklı renkle yaparak daha büyük ve dikkat çekici çalışmalar yapılabilir.

Başka çalışmalarda buluşmak üzere...

15 yorum:

  1. yapmadığım bir bu kaşmıştı demişsin ama gerçekten çok başarılısın bu konuda da :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Puhahah başlık süper benim de külot kolye değil mi :) 1. çok sevdim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuşlar...ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  4. canım bunlar çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş ...eline sağlık ...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyorlar ben seviyorum bu tüz şeyleri elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık. ilkine bayıldım. çok güzel. bak böyle küçük birşeyde bu tekniği deneyebilirim. elimdekiler bitsin yapayım bakalım

    YanıtlaSil
  8. Ben çok beğeniyorum ya harika yapıyorsun elerine sağlık çoç çook güzel sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim Ayça'cım. Stil Direktörü ilginç eyler yaratıyoruz bu ara diyelim. hobilerim ve ben, haroşa, kelebek,ayliz teşekkür ederim. ada denizi bence de küçük şeylerle başlamak iyi olabilir. özlem teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Bence patchwork harika bir uğraş. Yeni bir patchwork kart yaptım. Bugün blogumda koyacağım.

    YanıtlaSil
  11. Valla hic bos durmuyorsunuz..Bravoo .. Ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  12. ne yaptıysan en güzelini yapıyorsun ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. ne kadar güzeller,çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  14. evde kalan küçük kumaş parçalarını değerlendirmek için güzel fikir.çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. inanılmaz güzel anlatmışsınız, sizi tebrik ediyor ve ayrıca çok çok teşekkür ediyorum. Haftalardır web.de araştırma yapıyorum ama ilk kez sizin gibi ayrıntılı anlatan birine rastladım. Ben de kırkyama yapmak istiyorum ve yarın başlıycam, umarım başarılı olurum. Tektat teşekkürler...
    Melike
    http://biraznettenbirazbenden.blogcu.com/

    YanıtlaSil