19 Ocak 2010 Salı

Denizci'nin yastığı



Günlerim pek hareketli bu aralar. Ama araya işlerimi sıkıştırmazsam olmaz. Bu da araya sıkışanlardan. İşlemesini bir kaç ay önce yapmıştım. Şerit kumaşları da bir ay kadar önce hazırladım; ama bir türlü bir araya getirememiştim. Sonunda baykuşlu yastığın hemen ardından bunu da tamamladım. İkisi de mavi tonlarda oldu. Bu aralar mavi kumaşlar dikkatimi çekiyor galiba.



İşlemeyi kasnakta brezilya nakışı iplikleri ile yaptım. Yelkenlinin bir yelkenini kumaşı aplike ederek oluşturdum. Kenarları patchwork'de "log cabin" olarak kullanılan bir teknik. Şeritlerle çalışılıyor. Bir ara "Patchwork Öğreniyoruz" köşem için sizlere bol fotoğraflı bir örnek hazırlarım.

Yastık dikmeyi seviyorum. Eve kişilik yansıtıyor yastıklar. Birbirine benzeyen mobilyaların, birbirine benzeyen evler yaratmasını önlüyor. Ben tam hızla üretime devam ediyorum.

27 Ocak'ta çocukları kar tatiline götürüyoruz. O zamana kadar tamamlanacak işler var. Bu kez kış tatili hazırlığı, yünlerle haşır neşirim.

En kısa zamanda buluşmak dileğiyle...

14 yorum:

  1. harika olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım benim ... süperrr

    YanıtlaSil
  3. her zamanki gibi çok zevkli ve özenli olmuş, ellerine sağlık. özledik güzel postlarını.
    sevgiler
    Sibel

    YanıtlaSil
  4. baykuşlu yastıkta bu denizci yastığıda bir harika yaptığın işleri özlemiştik ne güzel işler çıkartmışsın ortya emeklerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. bayıldım güneş içimizi ısıttı sevgilerr..

    YanıtlaSil
  6. Yine döktürmüşüz sultanım sana dediğim olay gerçek oluyor ablam dua etde yastıklarıma da kavuşayım diğerine de :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel gerçekten deniz temasına bayılıyorum. kar tatiliniz umarım güzel geçer :)

    YanıtlaSil
  8. herkese ayrı ayrı teşekkürler.Bahar iyi dileklerin için teşekkür ederim. Eda, kavuşacağına inanıyorum, öncelikle diğerine. Asuman'cım yazı, güneşi özledik dimi? Sevim ben de özledim güzel yorumlarınızı. Sibel'cim özletmemeye çalışacağım.Çelebi ve dakikadan önce sizi de burada görmekten mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  9. çok çok şirin olmuş,ellerine sağlık,özellikle işlemeye bayıldım,kenar bantlarına diyecek yok tabi...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. muhteşem olmuş, ellerinize sağlık. yastıklar konusunda katılıyoruz size, evlerimize kişilik katıyorlar. Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. tüm işlerin harika çok özenli.. maşallah..bu yastığa da bayıldım eline sağlık

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim.Bende denemek istiyorum dikiş dikmeyi.Çok zevkli görünüyor.

    YanıtlaSil
  13. elınıze sağlık cok begendım harıka gorunuyor ..

    YanıtlaSil
  14. makinemi aldım sizden çok şey öğrendim ve öğreneceğim inşallah.

    YanıtlaSil