27 Mayıs 2009 Çarşamba

Kırmızı Güllü Crazy Çanta



İşte en son çalışmam. Yazın kumaş çantaları kullanmanın keyifli olduğunu düşünenlerdenim. Bu yüzden birkaç gündür yoğun çanta üretim faaliyetleri içindeydim. Birkaç tane çantayı birden yapmaya başladım. İlk biten bu oldu. Diğerlerini de bitirdikçe paylaşacağım.
Çantanın ön yüzü carzy (çılgın). Crazy'nin klasik çalışılma tekniği ile hazırladım. Kırmızı, pembe ve bordo tonlardaki kumaşları birleştirdim. Bağlantı kısımlarına iğne oyası, sutaşı, dantel, boncuk yani "ne bulduysam" diktim.
...


Üst kısmına içinde kullandığım kumaşlardan yaptığım gül ve iki yaprağı koydum. Çantanın ağız kısmını pile yaparak biraz daralttım. Saplarını kumaşından yaptım. Kumaşı tersinden elyafla birlikte dikip çevirerek oluşturdum.
...
Çantayı dikme kısmı benim için sancılı bir süreç oluyor. Çünkü kendi geliştirdiğim tekniklerle dikiyorum. "Kullanırken nasıl olmasını isterdim?" diye düşünüyorum. Ona göre bir yerlerini değiştiriyorum, düzeltiyorum. Herşeyi bitirdikten sonra içini astarladım. Astar çantanın boyundan biraz kısa. Bu çantanın içi dolunca sarkmasını önlüyor.
...
İşte çantamız! Boyutu, sapları hariç 39x43 cm. Gözünüzde canlandırması daha kolay olsun.

8 yorum:

  1. az önce bir yorum gönderdim am akarışıklık oldu yorumum gelmedi o heyecanla nasıl yazayım şimdi aynısını diye düşünüyorum ama o kadar yazmıştım yaa...olayın özü şu çantayı çok detaylı inceledim ve iğne oyalı ve çeşitli oyalı çantayı çok beğendim hatta bayıldım desek yeridir :) bu kadar hoş bir iş çıkaran elleirnize ve zihninize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim uzmanamator. beğenmenize çok sevindim. bende sizin sıkı takipçinizim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. hoş olmuş. Aslında son zamanlarda kumaş çantaları alışverişş için de dikiyorlar. Poşetlerden kurtulmak için. Niyetleniyorum ama elde dikiş zor geliyor (eller projesinde iğne işlerini sevmediğimi söylemiştim ya) Eline sağlık bu gezmelik olmuş ama

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim, çok yaratıcı ve uyumluolmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler marifetli peri, ada ve deniz.ada ve deniz bende naylon poşet kulanımını azaltmaktan yanayım. eski bir file buldum onu kullanıyorum. ama elde dikmek zor haklısın. ön yüz elde dikilse de tamamlamak için makina iyi oluyor. sevgiler arkadaşlarım.

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    ellerine ve emeğine sağlık. Muhteşem bir çalışma olmuş. Çok zarif ve kullanışlı.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. http.//belguzaranne.blogspot.com28 Mayıs 2009 18:48

    merhaba hayırlı akşamlar çanta harıka her renkle gıyılır ıyı gunlerde kullanın

    YanıtlaSil
  8. Çok çok güzel bir blog hazırlamışsınız.
    El işleriniz harika
    Teşekkürler ve kolay gelsin

    Bebek Bakımı'na üyeliğinize (geç olsa da) teşekkürler.

    Bebek Bakımı
    Annelerin Günlüğü

    YanıtlaSil