13 Haziran 2011 Pazartesi

Bir çanta daha...



Sözümü tuttum. Çantalara devam ediyorum. İşte ikinci çantam.



Daha önce benzer modelde yastıklar yapmıştım. Bu modeli çok seviyorum. Rahat rahat renklerle oynayabiliyorum.



Tam yazlık bir çanta oldu. Rengarenk...



Zemini çeşitli kumaşları birleştirerek oluşturdum. Üzerine çiçek, kuş evi ve kelebek aplikeleri yaptım. Pamuk ipliği ile yorganladım.



Kelebek...



Çiçekler...



Kuş evi...



Yorganlama...



Resimleri balkonumda çektim. Lavantamın tomurcuklarını gördünüz mü?



Sizler için bol bol resimledim. Umarım zevkli bir seyir olmuştur.



Eylemlerim devam edecek :)

11 yorum:

  1. çok hoş olmuş cıvıl cıvıl ellerinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım harika çantalar yapmışsın
    ellerine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Pofuduk pofuduk, çok şeker oluyorlar:))

    YanıtlaSil
  4. bu çantada çok hoşolmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. harikaellerine sağlık tadına doyulmaz bir seyir sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çanta tam benlik, çok şirin ve kullanışlı ama nedense bir ara çok yaptığım bu tür işlere son zamanlarda elim varmıyor. İnşallah heveslenir yaparım.

    YanıtlaSil
  7. Hobihuzur, Fatoş hanım, Nedret Hanım,Noblesse, Örgü çantam, Begonvilli ev teşekkür ederim. İnşallah sizi heveslendirebilirim Begonvilli ev. Kimbilir sizden ne güzellikler çıkar.

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş hepsi de, bayılıyorum bu çanta olayına ben de.

    YanıtlaSil
  9. Harika olmus. Ben de ilk defa boyle bir sey dikmistim: http://www.gizemakkan.com/2011/05/dikis-merakim/
    Biraz daha basitti tabi. Boyle cicekli bocekli de cok sevdim, bir dahaki sefere deneyebilirim :) Ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  10. Ben aplike delisiyim zaten, hele böyle şirin aplikeler... Ellerine sağlık, hem de el dikişi yapmışsın, bravo doğrusu :)

    YanıtlaSil
  11. sizin bu muhteşem renk uyumlarınız beni kırkyama yapmaya çağırıyor resmen..ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil