17 Aralık 2009 Perşembe

Yılbaşı için ağaç süsleri hazır...


Bir önceki yazımda size geçen yıl için hazırladığım ağaç süslerimi göstermiştim. Ve bu yıl için çalıştığımdan sözetmiştim. İşte bu yılın ağaç süsleri karşınızda... Ağacın üzerinde "toplu gösterim" ile başlıyoruz.



Şimdi yeni süslerimi tek tek tanıtayım. Yukarıdaki üçlü takım yıldız, çorap ve kalpten oluşuyor. "Crazy" tekniği ile hazırladım. Kalp ve yıldızın içini elyafla doldurdum. Çorabın ön kısmını elyafla yorganladım.



Buradaki üçlümüz ise yine aynı şekillerden oluşuyor ama yıldız daha küçük. Süsleri üçlü gruplar halinde hazırladım. Böylece dükkan'ıma koyacağım.



Başka bir üçlü... Hepsinden bir grup kendime, bir grup dükkan'a hazırladım. Kendim için olanları ağaçta görüp beğenenler satın almak isterlerse diye hepsinden ikişer tane hazırladım.



Bunlar da pembeler...




Ağacıma yukarıdan aşağıya doğru bakalım mı? Büyük yıldızı tepe süsü olarak kullandım. Kuş ve armut geçen yılın süsleri...



Ağacın orta kısmı. Kardan adam da geçen yıldan. Diğerleri yeni süslerim.



Bu da ağacın alt kısmı. Ayak kısmını bir örtü ile kapattım. Hediye kutularını henüz hazırlamadığım için ağacın altı boş kaldı. Ben de hediyeleri yerleştirinceye kadar evdeki sepetlerden birini ağacın altına koyayım dedim. Üzerinde de geçen yıl çocuklar için hazırladığım çorapları ve yaptığım tek bez bebeği koydum. Bez bebeğimin yüzünü daha yapmadım, ama olsun pek belli olmuyor.

İşte böyle! Bu yılın ağacını beğenilerinize sunuyorum. Sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Çok güzel! Ne emekler! Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Ooh, cıngıl cıngıl, çok neşeli olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Your Christmas tree and ornaments are so beautiful...love the tree star topper.

    YanıtlaSil
  4. allahım ya süslerin bile kumaştan!! :) , ellerine sağlık, nasıl da emek kokan bir ağaç..ben çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  5. çoook teşekkür ederim, güzel yorumlarınıza...

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık süper olmuşlar
    harika

    YanıtlaSil
  8. aaa bunlar çok orjin olmuş güle güle kulllan
    renkler falan desenler süper :D

    YanıtlaSil
  9. çok beğendimmmmm, gerçekten çok orjinal süsler olmuş:)

    YanıtlaSil
  10. Canım,
    yeni yılın kutlu olsun. Sağlık, mutluluk ve neşe getirsin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. Geç oldu ama ancak geldim canım evime nice senelere

    YanıtlaSil