18 Ağustos 2009 Salı

Mavili Amerikan Servis takımım bitti!



Bu amerikan servisler bir süre önce bitmiş ama peçete halkaları bir türlü bitmemişti. Hatta bu yazımda servislerle ilgili ayrıntıları paylaşmıştım sizlerle. Peçete halkaları bitince yayınlayacağımın da sözünü vermiştim.

Bazen olur ya takılıp kalırsınız. Aynen öyle idi. Bir türlü elim gitmedi kısacası. Neyse şöyle bir silkinip bir gayretle peçete halkalarını da bitirdim.



Servisler ve peçete halkalarının son hali budur. Ve bu şekilde dükkan'da da yerini almıştır.



İşte peçete halkası'nın tek başına ve mağrur duruşu. Peçete kullandığım yemek peçetem. Renkleri de ne kadar uydu? Ama çingene pembesi veya yeşil gibi canlı renklerdeki peçetelerle de güzel görüneceğini düşünüyorum.

Rengarenk, canlı, enerji dolu masalarda keyifli yemekler yemeniz dileğiyle...

14 yorum:

  1. Çok cici olmuş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bloglarda gördükçe kırkyamaya ilgim artıyor. Acaba bendemi denesem bilmiyorum ki. Amerikan servis de hoş ama peçete halkalarına bittim.sevgiyle..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım
    çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık. harika olmuş ya. çok şirin insan kullanmaya kıyamaz:)
    hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  5. Citir citir cok cici oldular... :) bu ara en sevdigim renkler kot kumasi ve mavi tonlari.. Bayildim Elinize saglik. :)

    YanıtlaSil
  6. Begonvilli ev, yelda teşekkür ederim yorumlarınıza. Bucanni, deneyin çok keyifli. Kubra zeynep teşekkür ederim,hepimize iyi ramazanlar. Kitchen witch bende renklerini çok sevdim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Selamlar;bloğum da seni bir ödül bekliyor almak istersen beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  8. ah birde ben bitirebilsem şu bitmemiş işlerimi ..sana ne kadar imrendim anlatamam ..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir çalışma olmuş yine ellerine sağlık e bu kadar güzel çalışmalar yapan birini ödüllendirmek lazım dimi:) bende bi ödülün var gelip alırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  10. patchwork calısmalara bayıllııromm batteniyelerde de güzel oluoor ellerine saglık cnmm

    YanıtlaSil
  11. Ablacım kolay gelsin biraz kırkyama yaptım(birazı nasıl oluyorsa)şimdi bunun altına elyaf koyucam bi de alt kata kumaş koyup yorganlama yapıcam yorganlama deseni olarak tavsiyen olabili rmi acaba bir bakar mısın?

    YanıtlaSil
  12. bu amerikan servisler harikaa ellerinize sağlık çok güzel şeyler yapıyorsunuzzz.

    YanıtlaSil
  13. çokk beğendim satın almak istiyorum ama dukkana gıremıorum:(

    YanıtlaSil
  14. Nesemini dükkanda teknik bir sorun var ne yazıkki girilemiyor. bu servisler satıldı, ama yenilerini hazırlayabilirm. bu konuda mail adresimden görüşebiliriz. dshandmade@hotmail.com

    YanıtlaSil