28 Mart 2009 Cumartesi

En Sevdiğim Örtüm



Blogumun tanıtım yazısında yazmışım örgüyü sevdiğimi... Bu örtüyü şerit ipliklerle ve tığla ördüm. Çok severek kullanıyorum. Bordo, fuşya ve kırmızı tonlarını yan yana kullanmayı çok seviyorum. Bu örtüde de fuşya, bordo ve iki ton yeşil iplik kullandım.

Resimde kaktüslerim de biraz görünmüş, bu arada belirteyim kaktüslere bayılırım...... Burada gözükenlerden başka irili ufaklı pek çok kaktüsüm var. Bir ara onlardan da sözederim.



Örtüye döneyim. Farklı motiflerle oluşuyor örtüm. Birleştirilişi tamamen doğaçlama. Motifleri ördüm, sonra yerleştirip diktim. Uzun formlu örtüleri kullanmayı seviyorum. Sadece uzun bir form verme gayretim oldu. Nereye hangi motifin geleceği doğaçlama.



Örtü sık iğne örülüyor. Farklı çiçek motifleri örmeye çalıştım.Biraz detay görmek isteyenler için...


12 yorum:

  1. Ziyaretiniz için teşekkür ederim. Bu renkli örtüyü de patchwork çalışmalarınızı da çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben de ziyaretinize çok sevindim. Görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. buna benzer örtüler görmüştüm benimde çok hoşuma gidiyor buna benzer bir denemem var ama daha çok başında

    YanıtlaSil
  4. Ben çok severek kullanıyorum. Seninkini de merak ettim. Umarım bittiğinde görürüz. sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. butarz örgulere bayılırım senınde eline saglık cok guzel olmuş paylaşımlarımızın devamı için kaydettım seni bloguma

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğine sevindim. Ben de ziyarete geliyorum. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık, çok güzel olmuş;)

    YanıtlaSil
  8. Bence de en sevdiğin örtün olmalı, diğerlerini bilmem ama bu harika.. Ben de severim böyle örtüleri.. Ellerine sağlık nefis, bayıldım...

    YanıtlaSil
  9. çok hoş bir örtü bu bayıldım elinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Ben bunun benzerini nette görmüştüm. Ve bende bir gün yapılacaklar arasına almıştım.Sizin yaptığınızı görünce çok şaşırdım ve çok beğendim. Elinize sağlık güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
  11. harika.. arta kalan iplerle yapılabilir degerlendirme amacıyla..sevgilerle..

    YanıtlaSil
  12. Hepsi birbirinden güzel.Renk uyumları şahane..Ellerinize ve emeğinize sağlık..Bende bloğuma beklerim sevgiler ;9

    YanıtlaSil