7 Temmuz 2009 Salı

İki İşleme Çanta! Biri benden biri annemden..



Tatil bitti. Eve döndüm. Baktım gezmekten, eğlenmekten pek iş yapılamamış, eskilerden birini sizlerle paylaşayım dedim. Bu çantaların küçük olanını annem bana telefonluk olarak yapmıştı. Ben de çok beğenince kendime biraz daha büyüğünü yaptım. İkisi de keten kumaşa işleme...



Bu telefonluk. Omuza asmak için uzun bir sapı var. Üzeri nakış iplikleri ile karışık teknikte işleme. Bazıları brezilya nakışı bazıları, boncuk işleme.



Ayrıntılar bu resimlerde daha iyi görünüyor.



Bu da benim yaptığım. Ben ağız kısmına fermuar diktim. Uzun bir sap yaptım. En alt ve en üst kısmında daha önceden yapılmış oyalar kullandım.



İşledim...



İşledim...



İşledim...



Cıvıl cıvıl değil mi?

8 yorum:

  1. Her ikiside nefis olmuş arkadaşım.ANNECİĞİNİN ELLERİ DERT GÖRMESİN.Sende güzel günlerde kullan canım.sevgiler,güzellikler senin olsun.

    YanıtlaSil
  2. 2side gayet güzel çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. anneside kızıda birbirinden becerikli ...maaşallah maaşallah ...tatilin nasıl geçti ??...resimler hani??bekliYORUUUMM...

    YanıtlaSil
  4. AH ÇOK TEŞEKKÜRLER KELİME DOĞRULAMAYI KALDIRMIŞŞIN ..NE İYİ ETMİŞSİN ...

    YanıtlaSil
  5. renkler ve işlemeler muhteşem ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. anasına bak kızını al derler ee maharetlılık başka genetik tabi

    YanıtlaSil
  7. Çok çok güzel, nasıl emek harcanmış, ellerinize sağlık. Detaylara takıldım, çok hoş :)

    YanıtlaSil
  8. özllem.asuman9 Temmuz 2009 15:12

    İkiside çok güzel seninde ve anneciğinide eline sağlık. Anne çekilldiği burdan beli oluyor sevgiler..

    YanıtlaSil