3 Kasım 2009 Salı

Üç boyutlu Patchwork Yatak Örtüsü



Bir başka yatak örtüsü ile döndüm. Birkaç gündür blogla ilgilenemedim ama arkadaşlarım yorumları ile beni hiç yalnız bırakmadı. Herkese çok teşekkür ederim.

Bu yatak örtüsünü yine elde ve kartonlu teknikle hazırladık. Hazırladık diyorum çünkü annemle birlikte. Çalışılan "V" şeklindeki parçadan oluşturulan şekil, renklerin kullanımıyla üç boyutlu görünüyor.



Bu yatak örtüsü diğer işlerimde kullandığım kumaşların artan parçalarıyla yapıldı. Tamamen patchwork ruhuna uygun; artan kumaşları değerlendirme.



Parçalar kartona sarılıp hazırlandıktan sonra üçer üçer birleştiriliyor. Bu üçlü oluşumun üst kısmına açık, sol kısmına da koyu renkleri getirdik. Böylece gölgeli, üç boyutlu bir görüntü ortaya çıkıyor. Sanki üst üste konmuş kutular varmış gibi görünüyor.



Örtüyü annem kullanıyor. Aşağıdaki resimleri yatağın üzerinde çektim. Örtü bitince her zaman olduğu gibi elyaflama ve yorganlama yaptık. Kenarına kırmızı kumaşla ince bir şerit geçtik. Canlı bir örtü oldu. Annem severek kullanıyor.



Malum kış geldi, grip korkulu rüyamız oldu. Ben de yazıyı bitirirken en iyi dileğin "Sağlık" dilemek olacağına karar verdim. Hepinize sağlıklı günler diliyorum.

27 yorum:

  1. ellerine sağlık dilecim süper bir örtü olmuşş
    sağlıklı günlerde kullanmak dileği ile

    YanıtlaSil
  2. tebrikler arkadaşım süper olmuşş üç boyutlu olması gerçekten ayrı bi hava vermiş sağlıkla kullanmak dileği ile sevil

    YanıtlaSil
  3. çok değişik gerçekten süper olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Vallahi ne desem boş,ellerinize sağlık,sabır işi göz nuru ne diyim.Güle güle kullansın annecik.

    YanıtlaSil
  5. çok hoş çok güzel... ellerine sağlık arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim arkadaşlarım.Güzel yorumlarla güne başlamanın keyfi hiç bir şeyde yok. sevgiler herkese.

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel olmuş, sabrına ve yaptıklarına hayranım:)))

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    ellerine sağlık. Muhteşem olmuş. Sabrını ve becerini kutluyorum. Bırakın dikmeyi, ben şeklin nasıl olduğunu bile çıkartamadım.
    Sadece ortada nefis bir örtü görüyorum.Fransızca gibi geliyor diğer ayrıntılar.
    Bence de en önemlisi sağlıklı günlerde kullanmak.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. kalıbını da koyabilirmisin acaba ????çok çok beğendim ...

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzel olmuş..gerçekten sanat eseri bu :)ellerinize saglık.

    YanıtlaSil
  11. ya bu allah vergisi bir yetenek maşallah sanat resmen:D
    ellerine sağlık ablacığım süper olmuş.
    hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  12. çok şık bir örtü. Annenin de senin de emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Sabırla ve özenle yapılmış harika bir örtü. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  14. sevgili ds tebrik ediyorum muhteşem bir örtü olmuş, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. ne kadar değişik bi okadada güzel.anneninde emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. harikasınız elleriniz dert görmesin ellerinize sağlık sağlıklı ve mutlu günlerde kullanın inşaallah

    YanıtlaSil
  17. Oooo süper bir cali$ma!!
    Böyle bir yatak örtüsü dikmek her yigidin harci degil,cok emek isteyen bir cali$ma.
    Ellerinize saglik!

    YanıtlaSil
  18. Gunaydin arkadasim ellerine yuregine saglik gule gule kullanasin harika patchwork,lerine bayildim bende patchwork hastasiyim paylasimin icin tesekkurler sevgiler banda bekliyorum sevgiler.yaseminlerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. dshandmade İngiltere'den misafirim geldi bloga bile yazı yazmıyorum 1 haftadır ancak bakıyorum yorumlara daha bir süre daha buradalar, asıl ben tşk ederim gurur duyman beni onere etti, canımsın... 3 boyuta gelince de böylesini de ilk defa gördüm bakmaktan uyuyamam ben bununla enfes :) öperim sevgiler

    YanıtlaSil
  20. selam ..döşemelik değil perde kumaşı ...işyerimin yanında komşum perdeci ..atölyeden artan kumaşları bende böyle değerlendiriyorum ..

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, Hakan örtüyü çok beğendi, üç boyutlu güzel bir çalışma olmuş dedi; ben de beğendim.
    Ellerini seveyim..

    YanıtlaSil
  22. bu olağanüstü olmuş. sabrınıza ve ince işinize hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  23. This quilt is just gorgeous!

    YanıtlaSil
  24. Üç boyutlu yatak örtünüz çok güzel olmuş ellerinize sağlık,güle güle kullanın.Ben sizden parçaların en boy kaç cm onu öğrenmek istiyorum,sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  25. şeklin paftasını yeyınlaya bilirmisniz. çözemedim ben

    YanıtlaSil
  26. Bu konuda istek var, bir yazıyla paftayı yayınlayacağım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Büyük sabır , büyük emek ve harikulade bir sonuç! Tebrik ederim ellerinize yüreğinize sağlık, çok çok keyifli bir örtü olmuş :)

    YanıtlaSil