14 Mayıs 2011 Cumartesi

Sonunda battaniyeyi bitirdim



Yaz gelmeden bitirmem lazımdı bu battaniyeyi. Çünkü havalar ısındığında örmek fazlaca ısıtırdı beni. Neyse bitirdim. Başlangıcını burada sizlerle paylaşmıştım.



Beni battaniyemi örerken gören pek çok arkadaşım da aynı örnekten battaniyelere başladılar. Bu örneği örmek gerçekten çok keyifliymiş. Ben hızımı alamadım, kocaman bir şey oldu.



Şimdilik kanapenin yanında "throw" misali kullanıyoruz. Hava İstanbul'da ancak bugün ısındı. Biz de bu güne kadar akşamları keyif yaparken üzerimize çektik battaniyemizi.

Battaniye bitti. Yeni projelere başladım bile. Fotolarını çektiğim gibi paylaşacağım sizlerle. Herkese bol güneşli günler dilerim.

13 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, meşhur ripple modeli değil mi, benimki eğri gitmişti renklerde çok güzel olmuş güle güle kullanın sevgiler sinem

    YanıtlaSil
  2. Kendisi ısıtıyordur muhakkak da ilk önce renkleri içini ısıtıyor insanın. Çok güzel olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bu örneği çok seviyorum ellerine sağlık mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş..renkleri modeli çok hoş.ellerinize emeğinize sağlık.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş.Gelecek kışa hazır, sıcacık rengarenk battaniyenizi sağlıkla kullanmanız dileği ile.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel ellerine sağlık :) kış başından buyana hep niyetlendiğim ama bir türlü başlayamadığım bir şeydi . darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım. ağzınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  8. renk uyumu model harika olmuş ds'ciğim, ellerin derty görmesin.

    YanıtlaSil
  9. renk uyumuna bayıldım çok güzel

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullanasın harika görünüyor ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyor. Renkleride ayrı bir hava katmış. Bayağı emekli ama kulanırken aldığın keytfe değer muhakkak. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  12. Pek de güzel olmus.. ELinize saglık.Bizim kızlzrda Avustralyada sardılar bu modele.. Herkesin elinde bi battaniye vardı ben gelmeden önce..Darısı ben döndükten sonra bana insallah. Oğlusuma bi battanıyede ben örmek istiyorum..

    YanıtlaSil
  13. Noblesse, Gönül çok renkli oldu ama ben böyle seviyorum ne yapayım! Marifetane, geceleri Tv karşısında kullanıyoruz hala. Rengarenk hobiler aynen öyle. Kitchen Witch hoşgeldin, ör tabii oğluşuna, ne güzel olur.

    YanıtlaSil