24 Aralık 2010 Cuma

Battaniye ilerliyor

Geçtiğimiz hafta küçük oğlumun hastalanmasıyla üzücü ve yorucu bir hafta oldu. Ateşi yükseldi ve düşmemekte inat etti. Bugün Cuma ve Çağrı'nın ateşi normal derecesine döndü. Teşhis "sinüzit".

Bu nedenle sizlerle daha önce paylaştığım işlerimle neredeyse hiç ilgilenemedim. Boş kalmak da bana yaramıyor. Kafayı dağıtmanın en güzel yolu yeni bir işe başlamak. Ben de sizlerle yünlerini paylaştığım battaniyeme başladım.



Bu örneğe "su dalgası", "dalgalı örgü" gibi isimler veriliyor. Ben de her yerde görüp çok beğeniyordum ama hiç denememiştim. Tarifini sevgili blog arkadaşım Selam Tozan'ın blogundan aldım. O burada çok güzel anlatmış. Ben de aynen anlattığı gibi yaptım. Gerçekten çok kolay ve çok keyifliymiş.



Bu örnek genellikle üç renkle örülmüş ama ben renklerle oynamayı öyle çok seviyorum ki üç renk bana yeterli gelmedi. Benimki biraz rengarenk oldu. Varsın olsun, ben de "oldum renga rengarenk":)

22 yorum:

  1. Çok güzel oluyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL OLMUŞ.ELİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. Model ve renkler çok çekici görünüyor.Oğlunuza geçmiş olsun.Güloş'ta faranjit olmuş dün gece aniden ateşlendi şimdi antibiyotik tedavisine başladık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. çok seviyorum bende bu örneği nerede kullanılsa çok yakışıyor.. cıvıl cıvıl olmuş ne güzel,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. ellerine,emeklerine sağlık canım çkk güzel oluyo renk uyumuda harika bu bataniyeden bende yapmak istiyorum siz kaç a kaç yapıyosunuz elimde bi bataniyem var tek kişilik bitsin başlıcam nasipse.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık bu benim bayıldığım ama yapmaya bir türlü sıra bulamadığım nefis örnek herşeyde çok güzel duruyor.

    kolay gesin canım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba!
    Blogunu beğendim çok maharetlisin.Ellerine sağlık.En içten sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. geçmişler olsun,
    bu aralar bir salgın var sanırım heryerde aynı hastalık
    birkaç gün geçmeyen inatçı bir ateş boğaz ağrısı ve geniz akıntısı....
    bizde atlatttık çok şükür ama mahallede birçok çocuk aynı dertten muzdarip...
    battaniyenin bitiminide dört gözle bekliyorum...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. harika bir battaniye oluyor elinize sağlık,ben de böyle rengarenk örgüleri çok seviyorum:)
    benim örgülerimi görmek isterseniz bloguma beklerim
    filizinevi.blogspot

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun..Oğlunuza acil şifalar diliyorum..
    battaniyenin renkleri çok hoş..
    Elinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Canım ellerine sağlık cıvıl cıvıl olmuş örmesi zevkli kolay bir model, küçük hastaya da geçmiş olsun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel.ben de ne zanadır bu battaniyeden başlamak istiyorum ama bebekle zor:)
    mutlu,sağlıklı bir yıl diliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. huzurlu ,çok güzel işlerle meşgul ve sevdiklerinizle birlikte mutlu yıllar dilerim ...yüzünüzden o güzel gülüş hiç eksik olmasın ...(*-*)battaniyen harika olacak

    YanıtlaSil
  14. Bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum..
    YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN....!

    YanıtlaSil
  15. nasıl oldu oğluşun ...iyileştimi ??

    YanıtlaSil
  16. battanite çok güzel olmuş,kolay gelsin.blogunuzu çok beğendim harika işler yapmışsınız.izleyiciniz oldum bile.bende sizi beklerim,hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim herkese. Kelebek'cim iyileşti iyileşti. sağol sorduğun için.

    YanıtlaSil
  18. şekerim ne güzelmiş bu örgü!

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel şeyler yapmışsınız, şimdiye kadar görmediğime üzüldüm açıkçası artık takipçinizim. dükkana giremedim birde neden acaba ordakileride çok merak ettim de :)

    YanıtlaSil
  20. Nilgün'cüm teşekkür ederim. Merve Mesut, hoşgldiniz. Dükkanda teknik bir sorun var. Üzerinde çalışıyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. Renkler süper, kare motiflerden sonra en favori modelim, kolay gelsin.

    YanıtlaSil