10 Ocak 2012 Salı

Annem'den sallanan sandalyeme hediye...


Benim şu sallanan sandalyem çok şanslı... Minderleri bir örgü, bir patchwork değişip duruyor. Sürekli farklı tarzlarda giyiniyor sandalyeciğim... Bu kıyafeti annemden hediye.

Aslında bir çeşit örgü- patchwork çalışma olarak nitelenebilir. Kareleri kumaştan değil de örerek yaptığımızı düşünelim. Ben renklerine bayıldım. Desenlere de tabii. Annem aynı model karelerden kendisine yatak örtüsü ördü, bize de bu çalışmadan iki güzel minder düştü.


Bu resimdeki, sandalyenin alt kısmındaki minder. Annem kareleri farklı farklı örmüş. Üzerlerine de çeşitli işlemeler yapmış. Bazılarına bahçedeki çiçekleri, bazılarına nazar boncuğu, bazılarına da küçük yelkenliler işlemiş. Bu minderin arkası yeşil yünle bütün olarak örülmüş.


Burada da arkadaki yastığın bir yüzünü görüyorsunuz. Bu yastığın iki yüzü de farklı karelerden oluşuyor.


Aynı yastığın arka yüzü de işte böyle. Cıvıl cıvıl renkler ve kareler, değil mi?


Uzaktan bütününe şöyle bir bakın...


Kareleri yakından incelemek isterseniz. İşte burada onlara yer verdim. Çitten uzanmış çiçekler.


Zincir işi ile işlenmiş nazar boncuğu.


Dalında bir çiçek.


Bir yelkenli.



Ve bahçedeki çiçekler.

Bir haftadır hastaydım, bugün biraz daha iyiyim. Uzun ara bu yüzden oldu. Hiçbir şey yapamadım, bilgisayarı bile bugün açtım. Umarım bu minder ve yastıkla verdiğim ara için kendimi biraz affettirmişimdir.

Bu yazının sonunda hepinize sağlık diliyorum. Bir kez daha anladım ki, o olmayınca hiçbir şey olmuyor.
Sevgilerimle...

32 yorum:

  1. Harika!!!!!!!

    Bayıldım, bayıldım, bayıldım!
    Kolumdaki rahatsızlık geçer geçmez başlıyorum. Annenizin eline koluna sağlık. Siz de güle güle kullanın.

    Ayrıca, tığ işleri bloğumda ''ad your link''bölümünde paylaşırsanız çok sevinirim. Fotoğrafa tıklanınca sizin sayfanız görüntülenecek. Burada anlattım, eklemek çok kolay:
    http://begonvilliev.blogspot.com/2012/01/crochet-at-begonvillievde-yeni.html

    YanıtlaSil
  2. ben de istiyoruuuuum aybısından:)Çoook güzel...

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok harika olmuş annenizin eline sağlık.annem benim için birşey yaptığı zaman çok seviniyorum.bana bir paspas örmüştü onu epey bir süre kullanamadım.iyi ve sağlıklı günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. Aman Allahım varmı böyle bir yastık acaba!! şahane olmuş canım. Annenizin ellerine sağlık. Evde kalan ipleride bu şekilde değerlendirmekte çok güzel olur. Paylaşım için teşekkürler. :)Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş minderler, renkleri, tarzı, ellerine sağlık annenizin:)

    YanıtlaSil
  6. süper bir minder bayıldım annenizin ellerine sağlık maharetiniz genlerden geliyor galiba:)

    YanıtlaSil
  7. Begonvilli ev, beğenmenize sevindim, teşekkürler. Blogda da paylaştım.
    meri, hemen yapmaya başla, çok zevkli, bir arkadaşım başladı hemen.
    mihrimah, ben de çok mutlu oluyorum,ve kullanıyorum zevkle.
    hobi mutfağım, sağolun evet değerlendirme için iyi bir fırsat.
    ecerce, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun...
    bayıldım ben bu el emeğine..
    anneciğinizin ellerine gönlüne sağlık..
    sağlıklı günlerde kullanın...
    sevgiler...
    :)

    YanıtlaSil
  9. gerçekten renkler de modeller de harika.Annenizin eline sağlık

    YanıtlaSil
  10. annenizin ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. tığla ördükten sonra nakış tekniklerini kullanarak kareleri işledi heralde?çok tatlı süper olmuş.

    YanıtlaSil
  12. annenize bende anne diyebilirmiyim :) belki ben onun yıllar önce kaybettiği kızıyımdır. Aklıma bir şey geldi annenizde sevgi perdesi için bir parça yaparmı 23 cmlık kare bi kumaşa böyle bir örgüsünü asabiliriz annenizin adını yazarız altına da

    YanıtlaSil
  13. Birtutamkekik, teşekkür ederim, çok inatçı bir mikropmuş.
    kedicibaşı, renklerini bende çok beğendim.
    ecehan, teşekkürler.
    nilgün'cüm, çok teşekkür ederimmmmmmm.
    Noblesse'cim, aynen öyle, tığla kareleri örüp, yünle işliyor.

    YanıtlaSil
  14. mahmur prenses, bir kardeşim daha oldu, ne mutlu:) projen için teklifini anneme iletiyorum,bana kalırsa katılmaktan memnun olur, ama kendisine bir sorayım. sana bildiririm.

    YanıtlaSil
  15. tek kelime ile muhteşem.anneciğinin ellerine sağlık.allah uzun ömürler versin.şanslı evlat annneciği hayatta olandır derim

    YanıtlaSil
  16. renğarenk çok ğüzel olmuşşş.annenizin ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Anneciğinin ellerine sağlık mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil
  18. Annenizin ellerine sağlık !! Harika olmuş ,nasıl yaparlar böyle güzel şeyleri bu elleri öpülesi hatunlar anlamam ki.Ben olsam o sandalyeden hiç inmem . Birde naçizane tavsiyem sandelyeyi beyaza boyasanız da çok hoş olur bence.Keşke annenizin yanında ,yöresinde olsaydım banada bulaşırmıydı bu maharet .
    FATOŞ

    YanıtlaSil
  19. Merhaba;
    Annenizin ellerinize sağlık.. Muhteşem olmuş..
    Sevgilerimle...
    http://www.kurabiyeevim.com/sevgililer-gunune-ozel-cekilisimiz/

    YanıtlaSil
  20. Merhaba geçmiş olsun canım..Annenizin eline sağlık harika bir minder olmuş,bayıldım:)kırkyama gibi olmuş..
    Sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
  21. annenizin ellerine sağlık ,çok emekli ve özgün bir çalışma olmuş renkler de süper

    YanıtlaSil
  22. geç de olsa geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.
    örgü nakış, patchwork herşey bir arada olmuş muhteşem çok çok beğendim . Annenizin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  23. Sitenizi yeni gördüm ben de dikişe meraklıyım. bilgisayarı da fazla kullanamıyorum.Çalışmalarınız çok güzel.

    YanıtlaSil
  24. mükemmel bir hediye..en güzel günlerde kulanın...

    YanıtlaSil
  25. A good pillow is well suited to cane chairs. I wait your presence on my blog http://skrtu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. minderler süper olmuş:)))

    YanıtlaSil
  27. Selamlar, Harika olmuşlar, böyle hediyeye can kurban, Anneciğinin ellerine sağlık, Ellerine emeğine sağlık canım.

    Bu arada sayfamda çok tatlı çok zarif çekilişler var, katılırsan sevinirim. Sevgiyle sağlıcakla kalın.

    1.Çekiliş çok tatlı br çekiliş (tıklayın)

    2.Çekiliş hatırası olacak bir hediye (tıklayın)

    YanıtlaSil
  28. annenizin ellerine saglik demekten baska yapicak pek bisey kalmadi bana
    cok cok seker olmus

    YanıtlaSil
  29. Çok güzel olmuş annenizin elleri dert görmesin.

    YanıtlaSil
  30. gülle gülle kullanin annenizin ellerine saglik

    YanıtlaSil