11 Aralık 2011 Pazar

Bir çanta daha...



Bu ara yazdığım yazılarda hep annemin yaptığı işler vardı. Bu da benim bu ara biraz tembel olduğumu gösterdi. Aslında tam olarak tembellik değil; aynı zamanda birkaç işe birden başlamanın acı sonucu. Ama işlerim bitmeye başladı.



İşte bu çanta. Beni takip eden arkadaşlarımın alışık olduğu gibi kare kare... Ama bu kez karelere bir hareket getirmek istedim.



Çantanın alt kısmı rengarenk karelerden oluşurken üst kısmı çiçeklerle süsledim. Mavi çiçeği merserize iplikle ördüm. Diğer iki çiçeği ise şerit kumaşları yuvarlayarak hazırladım.



Kumaş sapları taktım. İç kısmını kırmızı kumaşla astarladım.



Bu çantayı da diğer çantalarım gibi elyafladım. Çantalarda sıkıştırılmış elyaf kullanıyorum. Biraz keçeye benzeyen bir malzeme bu. Çantayı dik tutuyor.



Bir de bu taraftan bakın bakalım!



Daha önce başlangıç aşamasında yayınladığım işlemem de bitti. Şimdi asıl yerine yerleştirmeye çalışıyorum. Oldu olacak... Birkaç güne kadar onu da beğenilerinize sunmayı hedefliyorum.

Herkes için gönlünce bir hafta olsun.

12 yorum:

  1. ellerine sağlık yoğunsun sanırım çok özletiyorsun:)

    YanıtlaSil
  2. Harika! Patchworkü özlemişim:) Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum sizin çantalarınıza... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. örgü çantam, çocuklar, ev, tamamlanacak işler... bitmeyen yoğunluk. teşekkür ederim.
    Begonvilli ev, hoşgeldiniz, teşekkür ederim.
    esrarengiz şeyler, teşekkürler.
    Emine Öztürk, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık neredeyse dikişe başlıcam :)

    YanıtlaSil
  6. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ..SENİN HER YAPTIĞIN GİBİ ..

    YanıtlaSil
  7. çiçek bahçesi, çok güzel olmuş ds'ciğim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Asuman'la, başlayın hemen, kimbilir neler çıkar.
    kelebekana, teşekkür ederim arkadaşım.
    ada ve deniz, çok teşekkür ederim.
    Noblesse, çiçekler her yere yakışıyor. sağolasın.

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık, çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  10. Çantalarınız çok güzel bende yapmak istiyorum ama hala başlayamadım insaallah

    YanıtlaSil