16 Eylül 2010 Perşembe

Bebek Yorganı bitti...



En son yazımda sözünü ettiğim bebek yorganı ancak bitti. Daha önce bu örtüyü polardan yapmıştım. Polar örtü burada.Bir de kumaşla denemek istedim. Yorganın zeminini lacivert pamuklu kumaşla hazırladım. Astar kenarda da görülen yeşil kumaş.



Üzerine su altında yaşayan hayvanları yaptım. Hayvanları rengarenk polarlardan kestim; zemine diktim. Yukarıda ahtapotum görünüyor. Kocaman ahtapotun uzun uzun kolları var.



Balıkların gözlerinde küçük boncuklar kullandım.



Yengeçlerimi görüyorsunuz. Yengeçlerin şeklini elde çizdim; çizilmiş bulsam daha güzel olabilirdi belki ama aramak için uğraşmadım.



Ahtapotun gözleri hazır satılan oyuncak gözlerinden. Pek şirin bakmıyor mu?



En sevdiğim deniz hayvanlarından biri deniz yıldızı. Deniz yıldızı olmadan böyle bir sualtı kompozisyonu tamamlayamazdım.



Hayvanları aplike ederken astarla birlikte diktim. Yani hayvanların etrafından yorganlanmış gibi oldu. Ayrıca üç renk merserize iplikle aşağıdan yukarıya doğru yosun işledim. Basit bir işleme. Bu yosunlar da lacivert kumaşı, aradaki elyafı ve astarı birbirine tutturuyor.

Bu yorganı yeni doğum yapan bir arkadaşımın sevimli oğluşuna hediye götüreceğim. Sizler bu yazıyı okurken belki de yorgan, sevimli sahibini ısıtıyor olacak.

Herkese neşeli, eğlenceli günler diliyorum.

26 yorum:

  1. çok şirin olmuş bayıldım buna,sahibini güle güle ısıtsın..

    YanıtlaSil
  2. Beautiful quilt. I love the crab, and the little sea monster.

    Love,

    -Samya :-)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Bir şey sormak istiyorum. araya elyaf koydunuz mu?

    YanıtlaSil
  4. Çoookk şeker olmuş. Hayalimdeki bir şeyi yapmışsınız. Aklımdan geçerken yapılmışını görmek beni çok sevindirdi. Daha bi cesaret geldi.:) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım bayıldımmm bayıldım ellerin dert görmesin sahibinede böyle mutlu rüyalar görmesini sağlasın . bebişiniz zun ömürlü sağlıklı olsun.

    YanıtlaSil
  6. Bu ne güzel bir bebek yorganı böyle. Detaylar harika, renk de öyle. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok şekeer. Tam çocuksu çizgiler. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş su yosununu bile düşünmüşsün tebrikler

    YanıtlaSil
  9. Gülin, Sammy, Ada ve Deniz, Tiryaki, Dakikadanönce, lilahandcraft, Örgü çantam, Begonvilli ev, Neduk, Sevim bütün güzel sözlerinize teşekkür ederim. iyi dileklerinizi paylaşıyorum. Dakikadanönce, elyaf koydum. Lila handcraft ben daha önce oğullarıma polardan battaniyesini yapmıştım. Ona da bir göz atın fikir olur.

    YanıtlaSil
  10. cok cici olmus elllerinize saglık.

    YanıtlaSil
  11. cok ama cok guzel olmus bayildim ahtapota:)

    YanıtlaSil
  12. ÇOK GÜZEL ÇOCUKLARIN ÇOK BEĞENECEĞİ KESİN..ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  13. kollarıyla bebeği saran bir ahtapot ve deniz canlıları çok çok güzel bir battaniye ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. super olmus cnm elerıne saglık!

    YanıtlaSil
  15. bnecede çok güzel olmuş ama ahtapotun gözleri yapıştırmamı eğer öyleyse yıkadıkça gevşeyebilir ve tehlike yaratabilir çocul için am agörünüşü ve estetiği çok güzel

    benim bloğumada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık gerçek el emeği. çok tatşirin olmuş..

    YanıtlaSil
  17. Mine, beste, gönül, çelebi, çocukla çocuk, Özge Sipahioğlu, sezgi çok teşekkür ederim. Moda_kesh gözler dikiliyor. İki çocuk annesi olarak çocukların güvenliği konusunda sonuna kadar hassasım. Herkese sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. muhteşem olmuş...yorgı örtmeye ne hacet... görüntüsü bile sıcacık. bayıldım.bana da beklerim. bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. şahane keşke benimde böle bir yeteneğim olsun dedirtecek kadar güzel henüz bi bebeğim yok ama olsaydı bundan farklı bi battaniyesi olsun istemezdim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. çok guzel olmuş,ellerınıze sağlık...

    YanıtlaSil
  21. ellerine saglık arkadaşım. harika işler yapıyorsun kutluyorum seni. kolay gelsin.......

    YanıtlaSil
  22. patchworkte üstünüze yok...yeni doğacak yeğenim için bişeyler dikmeyi planlıyorum blogunuzdan çok fikir ediniyorum..paylaştığınız her güzellik için ayrı ayrı teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. Emine Öztürk, Nil, Nihan, bekdikli güzel yorumlara teşekkürler. Eylül bahçesi, bana en büyük övgü işlerimden fikir edindiğini söylemen. bu beni çok mutlu ediyor. herkese içten sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Harika olmuş,ellerinize sağlık,benim bloğuma da beklerim..

    YanıtlaSil
  25. Bloğunuzu yeni keşfettim demiştim ya, yanılmışım. Bu güzellikleri daha önce de görmüştüm ama bloğu izlemeye almayı becerememişim. Şimdi gidip izlemeye alayım da bir dahaya arayı bu kadar açmayayım. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil