17 Şubat 2011 Perşembe

Yastıklarla geldim

Uzun ara verince, yazıya başlamak ve başlık bulmak ne zormuş! En iyisi güzel bir "merhaba" ile başlamak. Yoktum bir süredir. Hem işlerim vardı, hem de bilgisayarın başına oturmak konusunda tembellik ettim biraz. "İnsan bilgisayar konusunda da tembel olur mu?" demeyin, bende var böyle huylar.

Lafı çok uzattım. İki tane yastığım var sizlerle paylaşacağım. Aslında bu yastığı Sevgililer Günü'nde paylaşmak vardı ama... Küçük karelerden ve üçgenlerden oluşan bir kalp.



Rengarenk kumaşlardan elde hazırladım. Artık biliyorsunuz kalpleri pek seviyorum ben. Yastık kare şeklinde. Kenarlarını bordo renkli hazır verev şeritle tamamladım.



Kalbi oluşturan kareleri içlerinden yorganladım.



Üçgen parçaları da yorganladım tabii. Kalbin kenarlarını her zaman favorim olan krem rengi kumaşla hazırladım. Dış kısmını, yine krem renk ağırlıklı küçük ekose desenli bir kumaştan yaptım.



Diğer yastığım dikdörtgen şeklinde bir manzara.(!) Manzara çok iddialı oldu. Aslında bir elma ağacı.



İşte elma ağacı ve üzerindeki elma. Elmayı aplike yaptım, sapını nakış ipliği ile işledim.



Bu elmacık da yere düşmüş :)



İki tane de lale işledim. Çalıların arasından iki lale uzanmış.



Yastığın arkasını iki renkle hazırladım. Kenarlarını da diğer yastıkta kullandığım bordo renkli şeritle tamamladım.



Bugün İstanbul'da soğuk ama güneşli bir hava var. Yazıyı bitirmeden yastıklarımı alıp balkonun o güzel güneşinde birer fotoğraflarını çektim. Sizin de günleriniz bu yastıklar gibi güneşli ve cıvıl cıvıl geçsin.

21 yorum:

  1. hoş geldin sefalar getirdin ...çok güzel olmuş bu yastıklarda ..ellerine sağlık ..bu kadar uzun ayrı kalma ..

    YanıtlaSil
  2. haklısın kelebek'cim uzun ara iyi olmuyor. biraz daha gayret lazım herşeye yetişmek için. sevgiler sana.

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum böyle kaliteli işlere. Çok beğendim. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Nihayet, çalışmalarınızı özlemiştim, yastıklar çok güzel ellerinize sağlık,

    YanıtlaSil
  5. Nedret Hanım çok teşekkür ederim, benden de size sevgiler.
    Archilemi hoş geldin, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Pembedüşler, özlettim demek kendimi. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. canım özlemişim sayfandaki gökkuşağı renleri ellerin dert görmesin süper olmuş yastıklar.

    YanıtlaSil
  8. ayy nihayet hergun bakiyorum..hosgeldin

    YanıtlaSil
  9. Örgüçantam hoşgeldin teşekkür ederim.
    Banurose ne güzel böyle aranmak.
    kasthurirajam thank you.

    YanıtlaSil
  10. işlerinizi herzaman çok beğeniyorum , ilk göz attığım bloklardan biri sizin blogunuz , lütfen uzun aralarla takipçilerinizi üzmeyin :))
    bu yastıklar da bütün işleriniz gibi çok şirin ve harikalar.elinie sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Örgüdelisi, çok teşekkür ederim. Ara vermek beni de üzdü. Hele hele sizin gibi arkadaşlarımın bu konudaki yorumlarını görünce, daha dikkatli olmak zorunda olduğumu anladım. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. hoş geldiniz yaastıklar harika olmuş kalpli olana bayıldım

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim Gönül, kalpliyi bende severek yaptım.

    YanıtlaSil
  14. canım yine harika, yine harika ellerine saglık canım....
    iyi geceler sevgiler......

    YanıtlaSil
  15. Teşekkür ederim Bekdikli, hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  16. Patchworke ben de bayılıyorum,geçen yıllarda epey çalıştım ama şimdilerde daha çabuk biten basit el işlerine yöneldim.Tembellik tabii.Sizin çalışmalarınızı çok beğendim,ellerinize sağlık,kolay gelsin.Merakla bekliyorum devamını.

    YanıtlaSil
  17. Hoşgeldiniz Colette. Ben de patchwork'le birlikte örgü, nakış,... küçük şeyler de yapıyorum. Biten işler mutlu ediyor. çabuk çabuk biten birşeylerle uğraşmak lazım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. sizi uzuuuun zamandır izliyorum harika çalışmalarınız var ellerinize, yüreginize,emeginize saglık...
    yastıkta harika olmuş canım...
    sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  19. şahane olmuşlar:)Ben dikiş dikmeye heveslendim.Makine seçmeye çalışıyorum.Blogları ararken sizin blogunuza denk geldim:Elleriniz dert görmesin..Umarım bende sizinkilerden ilham alır birşeyler dikebilrim.

    YanıtlaSil