18 Temmuz 2012 Çarşamba

Tatil bitti. Tatilden kalanlar işte bunlar...



Bu yıl da tatili bitirdik. Gezdim, eğlendim, bol bol dinlendim. Ama boş durmadım. Zaten ben dinlenirken elimde mutlaka bir iş olmalı. İşte bu yazıda tatilde yaptığım işleri bulacaksınız.



Yanımda kare kare kestiğim kumaşları götürmüştüm. Ve tabii kartonlarımı. Kumaşları kartonlara diktikten sonra elimdeki kareleri renklerine göre ve zevkime göre birleştirdim. Daha önce pekçok kez sizlerle paylaştığım çantalardan yapmak üzere ilk adımı atmış oldum. Daha önceki çantalardan bazıları burada ve burada.

Geldikten sonra fermuarlarını da aldım. Renklerini pek beğenince fotoğraflarını birlikte çektim. Bu çantacıklar, kartonlarından kurtulup yorganlanacak. Sonra da fermuarları dikilip birleştirilecek.



Yanımda üç renk de bebe yünü götürdüm. Tatilde birkaç yere gideceğimiz için arabayla gittik. Ben de yolda bu bebek battaniyesini ördüm.



Hepsi yolda bitmedi tabii. Bir kısmını da öğlen bizimkiler uyurken ördüm. Ben gündüz uyumayı pek sevmiyorum. Battaniye riple. Daha önce yaptığım, burada paylaştığım battaniye gibi üstü süslenecek.



Bu battaniyeleri örmeyi çok seviyorum. Boş kaldıkça örüyorum. Yakında sizlerle bebek battaniyesi kolleksiyonumu paylaşabilirim...



Balkonumdaki domates ve biberlerimle birlikte poz veren bu çantanın da dumanı üzerinde, çok taze yani. Dün gece bitirdim.



Geldikten sonra birkaç günde eve yerleşip ne yapayım diye arayışlara başladım.



Kışın aldığım bu yünü buldum. Çanta sapları eskiyen hasır çantamdan yadigardı. Sık iğne ile çantayı ördüm. Sapları da ördüğüm küçük şeritlerle çantaya sabitledim. Üzerine de hemen bir ev ve ağaç aplike ettim.



Çantanın alt kısmı böyle.



Keçelerle yaptığım ev. Çatını altında bir parça dantel var. Fakat şimdi resmi yüklerken bir eksik farkettim. Kapının kolunu unutmuşum. Hemen tamamlanacak.



Bu da ağacım. Ağacın hemen altına düğme çiçek diktim. Sapını ve yaprağını işledim.



Evden ağaca doğru bir uğur böceği uçuyor. Uğur böceği de düğme.



Çantadan genel bir görünüş.



Benden son haberler böyle.

Ramazan ayı başlarken herkese hayırlı ramazanlar diliyor, sevgilerimi gönderiyorum.

23 yorum:

  1. Maşallah,barekallah.Çok hamaratmışsınız.bu ne hız.Hepsi de çok güzel olmuş.Kırkyama çantalarınızın bitmiş halini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeynep,sayfana ziyarette bulunmak istedim,ama virüs uyarısı veriyor:(
      bir göz at istersen..

      Sil
    2. teşekkür ederim zeynep'cim. bitince hemen sayfada.

      Sil
  2. siz var ya sizz...
    harkasınızzz:)
    emeğinize sağlık her biri için..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi yaramaz çocuk gibi hissettim. -Siz var ya siz_... :D teşekkür derim, bir tutam kekik.

      Sil
    2. bayılıyorum böylesine hünerli hatunlara:)
      gerçekten hayranlık uyandırıyor el emeği göz nuru hünerleriniz..
      her daim takdirle takipçinizim.
      sevgiler,hayırlı ramazanlar...
      :)

      Sil
  3. dsciğim inanılmazsın, hiç durmamışsınki, hepsi çok güzel olmuş, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verimli bir tatil oldu gerçekten:)sevgiler canım.

      Sil
  4. ooo maşallah canım benim nazarlar uzak olsun hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim örgüçantam, sevgiler sana da.

      Sil
  5. ellerinize sağlık,
    bebek battaniyesini kaç zincir çekerek başladınız, ölçüsünü verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim gül.Bebek battaniyesini yaklaşık 190 ilmekle başlayabilirsin. Ben bebe yününü 4 numara tığla örüyorum.Yaklaşık 78-80 sırada bitiriyorum. İsteğine göre ayarlayabilirsin. Benim daha büyük ördüklerim de oldu.

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize ve emeğinize sağlık hepside birbirinden güzel olmuş.. Mutlu günler diler bende bloguma beklerim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Tam benim tatil anlayışım, eğer elimde bir şey olmazsa ellerim sıkılıyor üretememekten, sizinde öyle sanırım arabada giderken bile battaniye ördüğünüze göre... Doğrusu ben bu kadarını yapmamıştım ama iyi fikir... En son resimlerdeki çanta pek şeker, pek güzel... Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,aranıza yeni katıldım.Ellerinize sağlık işleriniz harika.Beklerim,sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  10. çanta ne şirin olmuş...ellerine sağlık ;) diğerleri de tabi ;)

    YanıtlaSil
  11. çanta harika olmuşş çok güzel ellerinize sağlık :) ne güzel böyle marifetli olabilmek :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen bu siteye katil kismindan basladim izlemeye:))
    Cok renkli ve zevkli bir blog olmus.
    Sizide benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. bütün her şey harika ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. O sıradan bir beyaz ipten böyle sevimli bir çanta ortaya çıkarmak mükemmel bir kabiliyete sahip olan biri olduğunuzu hissettiriyor.Diğer becerilerinize henüz bakmadım ama yorumlamadan geçmiyeyim dedim:)

    YanıtlaSil