3 Mayıs 2009 Pazar

Sualtı Dünyası



Bu battaniye 1 numarayı beklerken yaptığım "bebek hazırlıkları"mdan bir tanesi. Yani 10 yıllık. Önce 1 numara, sonra da 2 numara çok severek kullandılar. Hem battaniye hem de yatak örtüsü olarak kullandım. Hatta 2 numara hala kullanıyor. Battaniyeyi alıp kanapede keyif yapıyor.



Bu battaniyeyi lacivert polardan yaptım. Yani zemin lacivert. (Daha sonra kardeşimin çocuğuna mavi zeminli olanını da yaptım; mavisi de güzel oldu. ) Etrafına turuncu kumaşla bordür yaptım. Üzerindeki aplikeler de polardan. Yukarıdaki ahtapotun gözleri hareketli oyuncak gözü. Çocuklar için tehlike oluşturmasın diye diktim.



Deniz yıldızlarının gözleri siyah kum boncuk. Arada görülen yosunları nakış ipliği ile işledim.



Bunlar da yengeçler. Gözleri pul ve üzerine dikilen kum boncuktan oluşuyor.



Bu balıklar sol tarafa yüzüyor. Dikkat orada oltanın iğnesi var!


Bu balıklar da sağ tarafa yüzüyor. Neyse ki hiç biri oltaya yakalanmıyor.

17 yorum:

  1. Ellerinize sağlık! Bunu çok beğendim. Torunlara saklayın!!

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş sualtı canlıların hepsi birbirinden güzel anlaşılan çocukların daha çok kullanıcaklar balık burcu olduğum için balıkların çok şirin geldi :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. ay pek güzelmiş. çalınasıbir fikir valla

    YanıtlaSil
  4. herkese çok teşekkür ederim. Karen Hanım, haklısınız torunlara saklanabilir. Saniye'cim kardeşim de balık burcu, biraz duygusalız o zaman. Ada ve deniz, çalabilirsin hayatım, yapması çok keyifli, çocuklar bayılıyor.

    YanıtlaSil
  5. her yaptığın gibi buda çok güzel olmuş ..kızkardeşin...;))

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim kızkardeşim.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık ablacığım,çok cici olmuş bunlar.nerden buluyorsunuz böyle güzel şeyleri bilmem ki:)

    YanıtlaSil
  8. Güzel kardeşimi ziyarete geldim.Ne kadar da güzel çalışmalar bunlar.Ellerine sağlık canım.
    Görüşmek üzere sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  9. kubra zeynep, orgıknıt iyi ki geldiniz. sizleri görünce çok mutlu oluyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık renkler dikiş fikir şahane çok beğendim..sevgiler

    YanıtlaSil
  11. kelebekana sayesinde kardeşime geldim. merhaba. bu arada coook güzel olmuşlar ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. sevgili asumanla, aşevi hoşgeldiniz. aşevi kardeş olduğumuza çok sevindim. hemen ziyarete geliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Canım ellerine sağlık
    Hala taş gibi kaç çocuk daha büyütür bu battaniye
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş.dikiş bilmeyen biri yapabilir mi?
    dikiş makinem yok,sizce elde yapabilir myim?

    YanıtlaSil
  15. sevgili haydi mutfağa;
    ben de bütün aplikeleri elde yapıyorum. Özellikle bu battaniyede olduğu gibi polar veya keçe ile çalışırsan aplike ettiğin kumaşın kenarını kıvırmak gerekmiyor. Kenarından, paça bastırırmış gibi dikmen yeterli.

    Yelda'cım;
    2 tane büyüttü. Bana bu kadar yeter. artık daha fazla büyütmesine gerek yok.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş cnaım ellerine sağlık... Taş gibi duruyor valla.. Bence de sakla torunlara:)

    YanıtlaSil
  17. Deniz temalı ürünler sizin elinizde daha bir güzel olmuş.

    YanıtlaSil