16 Ekim 2011 Pazar

Bu çanta papatyalı...



Bir çanta daha... Bunları yapmayı çok sevdim. Şekil kare ama renklerle öyle güzel oynanıyor ki. Bu çantada kareli kumaşları düz olanlarla birlikte kullandım.



Şeker pembesi çanta ile aynı şekilde diktim. Pembe çantaya tekrar bakmak isterseniz buraya tıklayın.



Kareleri birleştirdim, elyaf ve astarla birlikte yorganladım. En son fermuarını diktim. Fermuarın ucuna bu kez çiçek yaptım.



Çiçek detayı işte böyle. Çiçeği elde diktim. Daha sonra fermuara geçirdiğim ipin bir ucunu, çiçeğin içine diktim. Çiçeğin içini de elyafla doldurdum.



Çok büyük değil, ama iş görür.



Bir tane de kelebekli dikiyorum. Onun da renkleri farklı ama model aynı. Fermuarın ucuna da kelebek hazırlıyorum.



Yarın ahşap boyama kursum var. Döndüğümde kursta yaptıklarımı da kelebekli çantamı da sizlerle paylaşmayı umuyorum.

Buz gibi bir İstanbul akşamından hepinize sımsıcak bir hafta diliyorum.

9 yorum:

  1. çok sevimli olmuş.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Emine'cim. Sen de hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş. Özellikle çiçeği çok şirin. İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Çok şiriiiin, ay bi daha baktım, çok şeker yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. tam sana özgü, gene çok güzel kırkyamalar ...sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  6. çok imrendim gerçekten.ben de patchwork çalışmaları yapmak istiyorum ama vakit yok.çok güzel olmuş eline sağlık arkadaşım
    leyya-craftmania

    YanıtlaSil
  7. Bu fikri sevdim:)

    YanıtlaSil
  8. Renklerine bayıldımmmmm. Kendisine de tabi, eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. bunlardan satıyormusun çok beğendim

    YanıtlaSil