3 Kasım 2011 Perşembe

Ben yapamazsam annem yapar

Bu aralar bir yandan ahşap boyama bir yandan küçük çantalarla uğraştım. Bir de küçük küçük işlemeler var. Ama ortada bitmiş bir şey yok. Bende yoksa annemde var. Daha önce bana yaptığı bu örtüden kendisine de yapmış.



Rengarenk hatta biraz da birbiriyle uyumsuz kumaşlardan hazırlanıyor örtü. Ortadaki kısıma da aplike ile bir çiçek demeti yerleştiriliyor. Bana yaptığında çiçek demetinde laleler vardı, kendisine papatyalar yapmış.



Masasının üzerine de örtmüş. Ben bu örtüyü (ve bana yaptığını da) çok sevdim.



Yeni başlayanlar için güzel bir çalışma olacağını düşündüm. Kolay ama gösterişli ve kullanışlı.

Yaklaşan bayramla birlikte işlerimiz yoğun olsa da yeni fikirlere aklımızın bir köşesinde her zaman yer var, öyle değil mi?

Herkese sevgilerimle...

9 yorum:

  1. anneciğinin ellerine sağlık dsciğim, çok hoş olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. muhteşemm oömuşş buu:)
    anneciğinizi el emeğne göz nuruna sağlık...
    iyi bayramlar:)
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. anneciğinin ellerine sağlıkk

    Nilgün Komar

    YanıtlaSil
  4. canımmm şahane olmuş bayıldım Anneciğinin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canim bende patchwork yapmayi cok seviyorum fakat bu aralar baska el isleriyle ugrasiyorum senin ve annenin yaptigi hersey harika ellerinize saglik iyi gunlerde kullanasiniz sevgiler. Hayirli bayramlar diliyorum sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. Annenin eline sağlık,gerçekten de çok hoş bir örtü olmuş,güle güle kullanın...
    sevgiler
    evcilik-evcilik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Benim de tamamlanmayı bekleyen kırkyama yatak örtüm var. Anneme versem tamamlar mı ki ?

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşlar.. Yapanın eline sağlık.. Sevgiler.

    YanıtlaSil