3 Mayıs 2010 Pazartesi

Defterleri de patchwork'le kapladım...



Defterler de patchwork'lendi... Küçük kare parçalardan rengarenk hazırlamıştım. Boş kaldıkça elimdeki kumaşlardan küçüklü büyüklü kare parçalar hazırlıyorum. İşte bu küçük karelerle bu kez defterleri kapladım.



İlki yeşil tonlarında. Ön tarafını süslemek için kırmızı bir kalp hazırladım. Kalbin içini elyafla doldurdum.



Bu da arka tarafı. Uzun bir deri iple kapatılıyor. İp defterin etrafına dolanıyor.



İç tarafını da kalp şeklinde yorganladım. Ve aynı kalp motifini bu kez aplike yaptım.



Burada iki kalp bir arada görünüyor.



Ve ikinci defter kabı. Bu kap mavi tonlarında. Renklerle "Marine" bir hava yakalayınca balıkla süslemek güzel olur diye düşündüm. Balığı elyafla doldurdum. Küçük bir göz işledim. Ön yüze tutturdum. Kırmızı büyük bir düğme ve deri ipten yaptığım bir ilikle kapatılıyor.



İşte arkası.



İç tarafını ise konsepte uygun olarak dalga şeklinde yorganladım.



Aplike balık içerde, dolgu balık dışarıda. Resimde ikisi yanyana...

Defter kaplarını hazırladım ama hazır defterlerin ölçüsüne uygun olmadı. İçine defter uymadı. Ben de kendi defterimi yapmaya karar verdim. İlk hedef bu kılıfların içine kendi defterlerini yapmak.

Mutluluk dileklerimle...

19 yorum:

  1. Muhteşemsin, bu projenin benzerini görmüştüm ve bayılmıştım, yaptığını görünce kendim yapmış gibi oldum, çok şeker olmuşlar, ellerine sağlık, dur bir daha bakayım yaaa, doyamadım :)

    YanıtlaSil
  2. benim parçalarda hazır bekliyor.
    görünce heveslendim ya,vakit nerde?

    YanıtlaSil
  3. Pek güzel gerçekten. Yırtılmaz, yıkanabilir. Çok kullanışlı. Elinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok hoş görünüyorlar ellerinize sağlık
    bende kızıma hamileyken yaptıgım patcwork yatak örtüsünü ekledim
    bir profesyonel olarak bakalım siz benim yaptığımı beğenecekmisiniz
    sevgiler nestug

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güal olmuşlar, bayıldımmmmm:)))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar. Çocuklara yapsak istemezler, bunun kıymetini bilmek için bizim yaşlarda olmak lazım, ben seviyorum galiba yaşlanmayı.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik.. cok cici olmus ikiside.. Ozellikle kalp yorganlamaya bayildim.. Nekadar hos. Burda bi vitrinde kocaman patchwork bir yorgan gordum asmislar. okadar sirindi ki.. Hemen resmini cektim size yollamak icin ama aktaramadim bilgisayara. Benim oyle Ipadle Iphone lar falan fantastik telefonum yok. Eski bi telefon modeliyle cekmistim resmi o anda. Bakalim becerebilirsem ilk firsatta yollarim size. :)

    YanıtlaSil
  8. güzel olmuşlar eline sağlık ..

    YanıtlaSil
  9. harikaa.. lisede bende yapmıştım ama defterin üzerine uygulamıştım :)) sanırım senin işin daha zor.. defterleri sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  10. Banuca, ben de heryerde defter kaplama görüp, beğenip harekete geçtim. teşekkür ederim.
    Tülin zamansızlık zor gerçekten, umarım yapabilirsin ve bizimle paylaşırsın.
    Teşekkürler Neduk, evet yıkanabilir olması güzel. hatıra defterleri kaplanabilir.
    Tiryaki teşekkür ederim.
    Nestug, senin yatk örtün de çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
    Lolipu, teşekkür ederim.
    3D1N sözlerine aynen katılıyorum.teşekkürler.
    ada ve deniz, teşekkür ederim.
    Kitchen witch, çok naziksin teşekkür ederim. resmi merakla bekliyorum.
    kelebek teşekkür ederim.
    Çelebi74, Yapması biraz uğraştırdı ama zevkliydi. Defteri konusunda çalışıyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. bayıldım harikalar : ) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Yumoş ve ne ciciler eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  13. çok güzellerr seyirlik bunlar

    YanıtlaSil
  14. fatma teşekkür ederim.
    Stil direktörü teşekkür ederim, gelmene sevindim.
    başak, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. bloğuna da uğrayıp izleyenler arasına yerleşeyim dedim:)))) deftere burada da bayıldım, ellerine sağlık canım:)))))

    YanıtlaSil
  16. çok güzel ,çok emekli işler bunlar elinize sağlık.
    anneler gününüzü kutluyorum.

    YanıtlaSil
  17. acemihobici hoşgeldin, teşekkür ederim.
    örgüdelisi teşekkür ederim,herkesin anneler günü kutlu olsun. sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. the woo mağazasında el yapımı özel ajandalar gördüm geçen gittiğimde 60tl satıyorlardı, kendin yapman cok güzel olmuş.

    YanıtlaSil