28 Mayıs 2010 Cuma

İşleme çanta oluyor...

Bir önceki yazımda sizlerle paylaştığım işlemeyi çanta kapağında kullanmaya karar verdim. Hemen çalışmaya başladım. Çantayı crazy patchwork olarak hazırladım. Renkleri işlemedeki renklere uydurmaya çalıştım. Elde yaptım her zamanki gibi.



Tamamlayamadım ama bu haliyle paylaşmak istedim. Her tarafını elyafladım, astarladım. İşlemeli kısmı daha dikmedim. İğnelenmiş haliyle paylaşıyorum. Sapları daha hazır değil. Bitirince son halini yayınlarım.



Bu arada çocukların drama kursu için maskeler hazırladım. Şimdi de gösteri için kıyafet bulmakla uğraşıyorum. Kıyafetler hazır olsun, hem maskeleri hemde kıyafetleri paylaşırım.

Bir de Yankı'nın (büyük oğlum) 5.sınıftan mezuniyet yemeği var. Onu organize etmeye çalışıyoruz. Tüm velilere görev düşüyor.

Özet olarak, blogumla ve sizlerle istediğim gibi ilgilenemiyorum. Mazaretlerimi sıralayayım dedim. Şu işler bir bitsin her gün bir yazı yayınlayacağım:D

Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. her zamanki gibi yine harikalar yapıyorsun ..renklerle uğraşmayı seviyorsun ..insanı nekadar dinlendiriyor öyle değil mi??benim oğlumda beşinci sınıfı bitiriyor ama bizim sınıfımız a sosyal...sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin kelebek'cim. evet renkleri seviyorum, aynen katılıyorum sana çok dinlendiriyor, neşelendiriyor renkler beni. Oğullarımızın da yolları açık olsun.

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin. Gidişat süper görünüyor. Biz sabırla bekliyoruz:))) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çok da güzel olur...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık.. süper bir değerlendirme olmuş..

    YanıtlaSil
  6. Eğer kızmazsanız fikrimi paylaşmak istiyorum. İşleme çok güzel ve renkli, bence düz renk kumaş çantaya (kot veya keten olabilir mesela) yapılsa sanki nakış daha çok kendini gösterecek gibi geliyor. Nakışın monte edilmemiş haliyle çanta taslağını çok beğendim. Bu benim fikrim tabii. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık. herişin kolay gelsin keyifli geçsin sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Neduk, Gönül, Çelebi74, Örgü çantam çok teşekkür ederim. Lila, hiç kızmam. tüm eleştirilere sonuna kadar açığım, farklı fikirler üzerinde kesinlikle düşünürüm. haklı olabilirsin; ben patchwork'e taktım ya her şeyi öyle değerlendiriyorum galiba. Anneme yeni bir işleme yaptırıp öylesini de deneriz olmaz mı?

    YanıtlaSil
  9. ne hoş bir sayfa bakınca insanın içi açılıyor, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş, seneye ismek kırkyama kurslarına katılmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil