23 Nisan 2012 Pazartesi

Çocuk bayramında bebek battaniyesi

23 Nisan kutlu olsun... Dünyanın en ileri görüşlü devlet adamının çocuklarımıza hediye ettiği bu özel bayram hepimize kutlu olsun.



Bayramımızı kutladık, şimdi işlerimize gelelim. Bir bebek battaniyesi daha ördüm. Daha önceki battaniye bir kız bebek içindi. Şimdiki ise erkek bebeklere uygun.



Erkekler için denizci konseptini çok sevdiğimi artık herkes biliyor. Buradan hareketle bu battaniyede bir deniz manzarası oluşturmaya çalıştım.



Battaniye üç renk bebe yününden oluşuyor. Bebe yünüyle örgü çok yumuşak oluyor. Bildiğimiz su dalgası ya da diğer adıyla ripple.



Büyük bir yelkenli var battaniyemde. Yelkenleri kumaştan hazırladım. Teknesini ve direği kahverengi yünle ördüm.



Güneşi de ördüm. Sık iğne örüyorum, çok düzgün oluyor.



Kırmızı bir balık yüzüyor denizde. Balığı da kırmızı yünden ördüm. Oyuncaklarda kullanılan gözlerden kullandım. Pek bir baygın baktı.



Yelkenlinin hemen altında balık yüzüyor.



İşte bu battaniyeyi de tamamladım, koydum bir kenara.



Şimdi bir model daha var aklımda, havalar çok fazla ısınmadan onu da örmem lazım. Çünkü sıcakta battaniye örmek rahatsız edici olabilir.



Ama böyle saklanmaz tabii bir de torbası olmalı. Torbanın üzerine de battaniyedeki yelkenlinin aynısını aplike ettim. Battaniyede örerek yaptığım tekneyi torbada kumaşla yaptım; tek değişiklik bu. Torbanın ağız kısmı mavi kurdele ile büzülerek kapanıyor.

Benden haberler şimdilik bu kadar. Yeni güzelliklerle, bu sayfalarda buluşmak üzere, herkese kucak kucak sevgiler...

12 yorum:

  1. böylesine güzel becerikli hanımları görünce kıskanıyorum :)) çok beceriklisiniz ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. dsciğim muhteşem olmuş, hayranlıkla seytettim, torba olayında ağzım tam anlamıyla açık kaldı, süpersin.

    YanıtlaSil
  3. çok çok güzel olmuş aynı renklerden bir arkadaşımın bebeği için örüyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık. çok çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. tanıştığıma memnun oldum canım
    çok hoş ellerine sağlık
    bana da beklerim
    :)
    takibe aldım....

    YanıtlaSil
  8. çok hoş olmuş. ben de öreceğim. kaç zincirle başladınız acaba?

    YanıtlaSil
  9. Bütün yorumlara teşekkür ederim. Sevgili seralp battaniyeyi yaklaşık 240 zincir ile başladım. 22 ilmekten oluşan 9 dilim var.

    YanıtlaSil
  10. dsciğim iyi misin, yine kayboldun ortadan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın Noblesse'cim.. bu ara çocukların peşindeyim, blogu biraz ihmal ettim. en kısa zamanda yeni bir yazı sözü veriyorum. sevgilerimi yolluyorum sana...

      Sil
  11. Battaniyeler eğlenceli ve zevkli, elinize sağlık:-)

    YanıtlaSil