29 Eylül 2009 Salı

Çam ormanı duvar panosu



Bu ara patchwork işlerden gidiyoruz. (Söz yakında kurdele nakışından güzel işler de yayınlayacağım.) Yine patchwork, yine rengarenk bir çalışma. Bu çam ağaçları bir duvar panosuna ait. Elde yaptığım çam ağaçları duvarda bir orman oluşturdu.

Bu çalışmamı 10 marifetteki bir yarışmadan haberdar olunca paylaşmaya karar verdim. "Sonbahar" konulu yarışma için bu panoyu 10 marifette yayınlamayı düşünüyorum. Yazının her "tutulması" oy sayılıyormuş. Desteğinizi bekliyorum.



Gelelim panomuza... Bloglar, köşeleri altta ve üstte yer alacak şekilde oluşuyor. Ben orman efektini yakalamak için zemin rengimi yeşil seçtim. Çam ağaçlarının gövdeleri koyu kahverengi, yaprak kısımları farklı farklı renklerde.



Arada kalan yeşil bloglara aynı çam ağacı şeklini yorganladım. Örtünün kenar kısımlarını yine yeşil kumaştan üçgenlerle tamamladım.



Bu panoyu duvar için yapmıştım ama kapının üzerinde kullanıyorum. Daha önce çalışma odamda raflı kütüphanenin ön tarafına örtüp, malzemelerin dağınık görünüşünü saklamıştım.

Ben bazen kapıdan, duvardan sıkılıp birşeylerle örtme isteği duyarım. Böylece herşeyin havası değişiyor. Ev ruh durumumuza göre giydiriliyor.



Yatak örtüsü olarak çok güzel olur. Ama yapılması biraz zor bir örnek olduğundan olsa gerek ben bu kadar sabır gösteremedim. Dokuz çam ağacından oluşan, küçük bir orman bana yetti.

12 yorum:

  1. yıkar geçersin bu panoyla ortalığı. şimdiden bşarılar

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş yine, çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel! Bir kart veya scrapbooking sayfa için bana ilham verdiniz !

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş bol başarılar dilerim canım

    YanıtlaSil
  5. ince zevkin yine konuşmuş, çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  6. http.//belguzaranne.blogspot.com30 Eylül 2009 12:36

    merhaba guzel olmuş elıne sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim yaptıklarını, el emeği gibisi yok :)

    YanıtlaSil
  8. Harika.herzamanki gibi..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Harika bir çalışma o güzel ellerinize sağlık
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. NE KADAR HOŞMUŞ.ÇOK BEĞENDİM..

    YanıtlaSil
  11. Realmente o trabalho manual, seja bordado trico, costura, croche, nos enche de paz e alegria. E concordo com você que o patchwork é uma delícia para se trabalhar. E partilhar o nosso trabalho é muito bom mesmo!!!!
    Gostei muito de encontrar você no meu blog. É uma nova amiga que tenho na Turquia. Venha sempre me visitar.
    Vou procurar fitas como as suas e tentar fazer bordados tão bonitos quanto os que vocês fazem aí.
    Beijos, Iêda

    YanıtlaSil
  12. Canım,
    ellerine sağlık. Muhteşem bir görüntü.Hayranlıkla seyrediyorum. Hayatta yapmayı istediğim şeylerin başında dikiş geliyor.Ama pek becerdiğim söylenemez. Ben de yapanları sevgiyle izliyorum.
    Ellerin dert görmesin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil