31 Ocak 2012 Salı

Son işler...

Tatil başta iyi bir fikir gibi gelse de, düzene alıştığımdan olacak, düzensizliği ve plansızlığı beni bitirdi. Ne uyanma saati belli ne yemek saati... Evde plan, düzen olmayınca el işi yapmak da hayal oluyor tabii. Yani tatilde pek bir şey yapamadım. Bunlar tatilden hemen önce tamamlanan mamuller.


Daha önce de patchwork manzaraları çerçeveye koymuştum.Eskileri burada. Yine öyle bir çalışma. Kışın içimizi ısıtacak yelkenli, denizli ve güneşli bir manzara.


Biraz işleme ve biraz kumaşla hazırladım. Ayrıntıları bu resimde biraz daha iyi görünüyor.


Burada da bir bahar manzarası. Ağaç, güneş, çiçekler. Anlatacak fazla bir şey yok. Yer, ağacın gövdesi ve yaprakları kumaş, diğer kısımları işledim.


Kırmızı çerçevenin içini yemyeşil ağaç doldurdu.


Birde çantamız var. Çanta karelerden oluşuyor. Üzerindeki çiçek merserize iplikle örülmüş bir dantel. Dal ve yapraklar aplike.


Çiçeğe yakından bakış.

Bu defa arayı açmadan, en yakın zamanda görüşme dileklerimle...

10 yorum:

  1. Her biri çok güzel olmuş. Sallanan sandalye de minderleri de. :)

    YanıtlaSil
  2. harikalar hepside..renkleri modelleri hepsi birbirinden hoş..çerçeveler hele bayıldım :) emeğinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çerçevelere böyle tablolar yapma fikri harika. çantada çok hoş olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok şirin olmuşlar ellerine ve emeğine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller. Hele ilk panoya bayıldım:))

    Tatil ve düzen konusunda haklısın. Ben de şaşıyorum bu zamanlarda. Her şey birbirine giriyor resmen...

    YanıtlaSil
  7. Tatile başlarken ne kadar çok şey planlanıyor değil mi, ama çok azı gerçekleşebiliyor, havaların da etkisiyle çocuklar hep evde geçirdi tatili. Deniz temalı olana bayıldım. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Que trabajos tan bonitos!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. dikişe yeni başlıycam bloğunuz bana yararlı olacak gibi görünüyor çok beğendim :)

    YanıtlaSil