28 Aralık 2011 Çarşamba

2011'in son yazısı - Yeni yıl çorapları




Yılbaşı geldi, geliyor ve ben yeni yıl çoraplarını ancak bitirdim. Sanırım 2011'in son ürünü bu çoraplar olacak.



Çoraplarımı televizyonun üzerindeki rafa astım. Şömine yokluğunda rafla idare ediyoruz :D



Kumaş olarak çuval kumaş kullandım. Üzerlerine Şapkalı Sue ve erkek arkadaşının motiflerini aplike ettim. Çorabın burnunu ve topuğunu kalın sutaşları ile belirledim.



Bu arkadaş Sue'nun erkek arkadaşı :P Adını bilmiyorum, bilsem yazarım.



İşte bu da Sue Hanım. Minicik parçaları aplike ettim, Sue'nun elbiselerini uyumlu ve şık yapabilmek için.

İçlerine şeker, çikolata doldurup çocuklara küçük bir ziyafet sunacağım.



Bu çorabı da daha önce hazırlamıştım ama sizlerle paylaşmadığımı farkettim. Keten kumaştan diktiğim çorabı bordo kumaşla ve yine Şapkalı Sue ile süslemiştim.



Bu da çam ağacı taşıyan Şapkalı Sue. Seviyorum ben bu kızı...

Yeniyıl dileklerimle bitireyim bu yazıyı.

Hepinize sevgi, barış, sağlık ve bolluk dolu bir yıl diliyorum. 2012 Herkese istediklerini getirsin.


Sevgilerimle...

14 yorum:

  1. Çoraplar çok şirin:) Mutlu yıllar!!

    YanıtlaSil
  2. hem de çuval bezinden, tutuldum, bayıldım!

    YanıtlaSil
  3. Begonvilli Ev, teşekkürler ve size de mutlu yıllar...
    Noblesse, süpersin sağol. Sana da mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerine sağlık
    şimdiden yeni yılını kutlar sağlık ve mutluluk dilerim herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  5. iyi seneler dilerim şekerim..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    Ellerine sağlık.Harika işler yapıyorsun.

    Yeni yılınıda kutlar, Sevdiklerinle beraber nice sağlıklı yıllar geçirmenizi Allah cc dan dilerim.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  7. Çok beyendim çorapları.hele Sue ve arkadaşı çok sevimliler.Size 2012 de sağlık ve mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  8. Hepside çok şirin olmuş, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş çoraplarınız, ellerinize sağlık:) mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık.. Çok temiz iş çıkarmışsınız.. Dikişler çok muntazam.. Unutmadan yeni yılınız kutlu olsun, mutlu geçsin.. :))

    YanıtlaSil
  12. çoraplarınız çok güzel olmuş:))

    Ailenizle mutlu bir yıl dilerim:))

    YanıtlaSil
  13. 2012'de hep sağlık, çokça mutluluk, bolca para, daima sevgi ve tüm güzelliklerin sizin olması dileklerimle.. Mutlu Yıllaaar.. (^_^)

    YanıtlaSil
  14. Çok cici olmuş herşey, ellerine sağlık, mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil