29 Mayıs 2009 Cuma

Patchwork Çantam



Çanta dizisinde üçüncü bölüm. Bu da klasik patchwork bir çanta. Ortadaki kare kısmı elde hazırladım. Kahverengi ve sarı renkli üçgenlerin oluşturduğu kareler bloğu oluşturuyor. Her zaman söylüyorum ben elde çalışmayı sevdiğimi, ama bu blog makinada kolaylıkla yapılabilir. Bu bloğu daha önce "kırkyamacılara kolay bir yöntem" yazımda anlattığım teknikle kolayca yapabilirsiniz.



Hazırladığım patchwork bloğu altına elyaf koyarak yorganladım.Kahvereng kumaşla etrafına çerçeve yapıp, ağız kısmını küçük pilelerle daralttım. "Kırmızı güllü crazy çanta" da uyguladığım pilelere benziyor. Ama onlar ortada idi, bunları kenarlara yaptım. İçini astarladım. Sarı renkli bantlarla sapa monte ettim. Sapı yine orjinal bambu. Bu sapların çantalarıma hoş bir hava kattığını düşünüyorum. Umarım sizlerde öyle düşünüyorsunuzdur.



Az daha boyutlarını yazmayı unutuyordum. Genişliği 35 cm., yüksekliği 33 cm. Sade kullanışlı bir çanta olduğunu düşünüyorum. Ya siz?

8 yorum:

  1. çok şık bir çanta olmuş denemek isterim ama içineelyafsız çokmu sıradan durur acba

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık güle güle kullan gerçektende sapı değişik bir hava katmış sevgiler

    YanıtlaSil
  3. nrhnmrl,ayliz sağolun yorumlarınız için. ayliz'cim elyaf olmazsa yorganlama yapamazsın, o zaman da örnek kendini pek göstermez.

    YanıtlaSil
  4. Güzel blogunuza bir sayfa ayırdım, selamlar..

    YanıtlaSil
  5. çok mutlu oldum, teşekkür ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bu çanta da harika olmuş.Rengi,biçimi,tarzı çok hoş..

    YanıtlaSil
  7. http.//belguzaranne.blogspot.com9 Ağustos 2009 16:24

    merhaba annenızın elıne sağlık ıyı gunlerde kulan kırkyama sehpanı

    YanıtlaSil
  8. yaptıklarınızı gordukten sonra ben de patchwork kursuna gıtmeye karar verdım..ellerınıze sağlık..hepsı cok guzel

    YanıtlaSil