24 Şubat 2009 Salı

Bir Sünnet Düğünü Hikayesi

Geçtiğimiz yaz oğullarım sünnet oldular. Onlar için özenerek bir yatak hazırladım. Bu yatağı sizinle paylaşmak istiyorum.



Genel konsept “Saray Yatağı” idi. Yatak örtüsünü üç ayda tamamen elde dikerek hazırladım. Çarşaflar pamuk-saten kumaştan annem tarafından dikildi. Yastıkların hepsi kurdele nakışı işlendi. Annem hem işledi hem dikti. Hepsi ayrı bir sanat eseri oldu.




Yatağın yanına koyduğum sehpa örtüsünü büyük yastıklarla aynı kumaştan dikip üzerini işledik. Hatıra defteri ve takı kutusunu da annem kadife ile kaplayıp kurdele nakışı güllerle süsledi.



Yatak başındaki süslemeyi ipek kadife kumaşla yaptım



Lacivert taftadan yatak fırfırı hazırladım



Sandalye minderini de yatak örtüsüne uydurdum.



Yatak salondaydı. Salonun kapısını da tül-kurdele ve püsküllerle süsledim.




Bu da evimizin kapısı. . İçeriden ve dışarıdan.



Follow my blog with bloglovin´

6 yorum:

  1. çok güzel yapmışsın

    YanıtlaSil
  2. İşlerinizin hepsi harika, söyleyecek söz bulamıyorum, blogunuzu yeni keşfettim ve hemen izlemeye aldım, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. blogum çok yeni, bu yüzden yorumlar benim için çok önemli. beni çok mutlu ettiniz.

    YanıtlaSil
  4. Yastıklara bayıldım...ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. prenslere layık bir yatak olmuş,
    anne becerikli olunca çocukta böyle yataklarda acısını unutur tabi:))

    YanıtlaSil
  6. bloğunuza bayıldım.çok güzel şeyler üretiyorsunuz.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil