15 Mart 2009 Pazar

Yastıkta Çiçek Bahçesi



Yine yastık! Yine annemden.. İşlemeler içteki yastıkta. üzerindeki bordo parça ayrıca hazırlanıyor. Köşelerine biritler yapılıyor. Yastığın ön tarafında bir gülle birleştiriliyor. Gülü de dıştaki kumaştan yapıldı.

Annem kurdele nakışı işlemelerde organze kurdele kullandı. Resimde pek gözükmüyor ama üzerine simli iplikle işlemeler yaptı. Karşıdan bakılınca çok güzel ışıldıyor. Kurdele nakışında gül motifini yoğun kullandı.



Benim evim daha modern bu yastık pek bana uymuyor. Ama yatak odamda tarzı hep değiştiriyorum. İpek veya tafta yatak örtüsü ile bu yastık şahane olacak. Saray yatağı gibi...

6 yorum:

  1. merhaba arkadaşım yaptığın işler çok güzel annenin yastığına da bayıldım çok güzel olmuş ayrıca seni izleyeme aldım iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  2. This is a beautiful piece, the colours are wonderful and the ribbon roses look so real.

    YanıtlaSil
  3. Thank you "honeysuckle" for your appreciate. I figured out you are fond of flowers, especially roses. Check out more patterns with roses at my previous posts. I hope you enjoy them

    YanıtlaSil
  4. çok güzel işler ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. sizin blogunuzu uzun zamandır izliyorum çok güzel seyler yapıyorsunuz ellerinize saglık ,yastıkta harika

    YanıtlaSil