29 Mart 2009 Pazar

Yakamdaki Kelebek



Annemden bir keçe çalışma... Ben broş kullanmayı severim. Ceketimin, mantomun yakasına takarım. Bazen çantama iliştiririm. Kazağımdan sıkılır onun göğsüne takarım. Annem de ne yapsın değişik broşlarla benim zevklerime hitap ediyor. Pek çok keçe yaka iğnesi yaptı. Baktım elimde bir tek bunun fotoğrafı var, diğerlerini de fotoğraflayıp sizlerle paylaşırım.


Keçeden kesilen kelebek üzerinde küçük benekler var. Benekler yuvarlak kesilmiş kahverengi keçe parçalardan oluşuyor. Bence broşa hareket katan ayrıntı bu küçük beneklerin etrafındaki renkli şeritler. Bu şeritler farklı renklerde yün parçaları. Annem yünleri çırpma dikişle keçe parçalarının etrafına dikti. Çiçek yapımında tohum olarak kullanılan malzemeyle antenleri yaptık. Arkasına da broş aparatı, gövdeye birkaç işleme ve broş yakada...
...
Baharın geldiği çiçeklerden kelebeklerden belli olur değil mi?

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş ben okadar cesur değilim takmaya güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. ben takıp takıştırmayı sevenlerdenim. Kokoş da diyebilirsin. Teşekkürler...

    YanıtlaSil