12 Mart 2009 Perşembe

BAHAR KOLYESİ

Şimdi yazılarıma şöyle bir baktım ve gördüm ki hep evle ilgili cicilerime yer vermişim. Aslında kendimle ilgili şeyler de yapıyorum. İşte şimdi onlardan bir örnek.



Bu kolyenin bir benzerini bir dergide görmüştüm. Sonra denedim. Aslında takı konusunda deneyimsizim. Uğraşmadığım bir o vardı anlayacağınız. Bu ciddi anlamda ilk takı denemem denebilir.



Çiçekleri merserize iplikle ördüm. Küçük fındık tanelerini örüp içlerini pamukla doldurdum.Sonra üzerini birkaç kum boncukla işleyip hareketlendirdim. Kristal boncukları dizip ucuna çiçekleri yerleştirdim. Boyun kısmını inci boncukları dizerek oluşturdum.Son aşamada hepsini birleştirdim. Çok severek takıyorum. Çok renkli olduğu için koyu renkli sade kıyafetlerle yakıştırıyorum. Sizlere de bir fikir olabilir belki…

1 yorum: