12 Mart 2009 Perşembe

Şık Bir Yemek Servisi

Bunları yeni bitirdim, amerikan servis ve peçete halkası. Peçete halkasını bir sitede görmüştüm. Buna takım olsun diye ben de amerikan servisi tasarladım. Fotoğrafı masada değil sehpamın üzerinde çektim. Masanın olduğu yerde ışık kötü, fotoğraf güzel çıkmadı. Sehpanın üzerinde ışık daha iyi gibi geldi. Umarım güzel görünüyordur. Önce tamamlanmış hali.



Şık masalar hazırlamayı çok severim. Yemek yapma konusunda pek iddialı değilim.Ama güzel masalar hazırlamayı çok seviyorum.

İşlerimi yaparken yapım aşamalarını fotoğraflamayı pek beceremiyorum. Bu sefer aşama aşama fotoğraflamaya çalıştım.





















Bunlar peçete halkaları. "Crazy" tekniği ile çalıştım. Resimdeki aşamadan sonra alt kısma elyaf ve astar konup kenarlardan dikiliyor.Ters çevriliyor. Uç ksım açık bırakılıyor. Uç kısmına ilik olarak kullanılacak lastik yerleştiriliyor ve kapatılıyor. Üzeri yorganlanıp, düğme dikiliyor.


































Amerikan servis'in yapım aşamaları da aynı. Aşağıdaki resimi yorganlama yapmadan önce çektim. Böyle hiçbir şeye benzemiyor. Ama...



İşte bu da birlikte, bitmiş halleri. Masayı hazırladım. Afiyet olsun! Sizin de olsun istiyorsanız; Dükkan'ımda.

7 yorum:

  1. Çok spor, çok country, çok genç, çok canlı, çok güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Renklerle oynamak çok keyifli. Başka renklerle de başladım. Ayrıca "country" yi iyi yakalamışsınız. En sevdiğim tarz.

    YanıtlaSil
  3. süperr olmuş arkadaşımmm eline sağlıkk

    YanıtlaSil
  4. süper olmuşş canım ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  5. süper olmuşş canım ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  6. çok güsel olmuşş canım ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  7. cok guzelmıs ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil