3 Ağustos 2009 Pazartesi

Annemin Patchwork'leri

Bu defa işler tersine gitti. Nasıl mı? Patchwork işine annemi bulaştırdım. Genellikle anneler kızlarına örnek olur, ama bu defa tersi oldu. Annemin kurdele nakışlarını sanırım herkes biliyor. Daha önce de nam salmış kumaş boyamaları vardı. Şimdi ise patchwork merakı başladı. Artık nerelere varır, düşünemiyorum.



Bu örtüyü bir dergide görmüş. Bütün kareleri elde birleştirmiş. Ortadaki kısmı aplike ile yapmış. Şunun güzelliğine bakar mısınız? Bunu bana hediye olarak yapmış. Kardeşime ve kendisine de yapıyor.



Aplike kısmında laleler var. Ortadaki papatyayı yoyo ile süslemiş. Dallar ve yapraklar da var tabii.



Salonuma çok yakıştı. Masanın üzerine de oldu, sehpanın üzerine de, ikinci bir sehpa olarak kullandığım sandığın üzerine de... Ellerine sağlık, canım annem.

16 yorum:

  1. Ne kadar hoşlar ben de bugünlerden ucundan bulaştım bu olaya kumaşların çekim alanındayım bakalım ne kadar sürecek :))
    Ben dah aböyle güzel şeyler çıkaramadım kolaydan başladım :)

    YanıtlaSil
  2. aman aman süper bir şey bu. ellerine sağlık annenin. öpülesi eller gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. çok sevindim uzmanamator, başladıktan sonra vazgeçmen zor olabilir. yaptıklarını merakla bekliyorum. adadenizi, teşekkürler güzel yorumun için.

    YanıtlaSil
  4. anasına bak kızını al dememişler boşuna valla annen de süpermiş şu laleli olana bayıldım resmen elleri dert görmesinnn

    YanıtlaSil
  5. analı kızlı çok marifetlisiniz çok güzel olmuş anneciğinin ellerine sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. laleli olanı bende çok sevdim. annenin ellerine sağlık hem becerikli bu anneler hemde zevk sahibi süper anneler:) iyi günlerde kullan inş.
    hayırlı haftalar

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar.annezin ellerine sağlık.sizin maharetlerinizi kimden aldığınız belli...

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı olmuş.Eline sağlık annenizin.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş ..güzel günlerde kullan ...

    YanıtlaSil
  10. harika gözüküyor, lalelere bayıldım. Annenizin emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Cok guzel olmus.. Annenizin ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  12. Çok zarif. Yazlıklara çok yakışacak bir örtü. Burası şu günlerde aşırı sıcak olduğu için hiç içimden gelmiyordu bu tür işlerle uğraşmak ama bu örtüyü görünce heveslendim.

    YanıtlaSil
  13. Hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Sıcakta ben de birşey yapamıyorum, ama boş kalınca da canım sıkılıyor. Yavaş yavaş başlamak lazım galiba Begonvilli Ev.

    YanıtlaSil
  14. Laleler ne kadar muntazam ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. harika seyler bunlar , uzun zamandir dikise ara vermistim, iki aydan beri dogacak torunum icin birseyler dikmeye basladim. sizin ve annenizin yaptiklarini da gorunce bayagi istahlandim. ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  16. Kız annesi sizi böyle etkilememiz ne güzel. Benim "battaniye" ve "yatak örtüsü" etiketlerimde doğacak torununuza yönelik birşeyler bulabilirsiniz. sevgiler.

    YanıtlaSil