17 Aralık 2013 Salı

Kar taneleri...

Yeni yıl hazırlıkları ile ilgili bir yazı yazmam lazım ama bende bu yıl bu konuda hiçbir heyecan yok. Bu yıl pek parlak geçmedi aslında. Bu yıldan bir an önce kurtulmak için çok sebep var. Ama bende bu yılbaşı hiçbir heyecan yok.


Gördüğünüz kar tanelerini bir süre önce ördüm. Aslında amacım bu yıl çam ağacımı yeni objelerle süslemekti. Önceki ağacımı merak edenler buraya bakabilir. Kar taneleri de yeni ağaç süslerim olacaktı. Fakat ağacımı bile kurmadım.


Ben de elimdeki kar tanelerini televizyonumun üzerindeki rafa taktım.


Kar tanelerini misina ipliğine geçirdim. Bir bantla rafa sabitledim.


Kar tanelerini 50 numara dantel ipliği ile ördüm. Örnekler çeşitli yerlerden. Bazıları daha önce bardak altlığı yaptığım modeller. Bazılarını internetten buldum.


Rafta yer alan çelenk ve çam ağacı şeklindeki panoyu da geçen yıl yapmıştım.Yapılışı ile ilgili yazım burada. Bu yıl yerlerine yenileri gelmediği için aynılarını kullandım.


Kar tanelerini ördükten sonra kolaladım.


Duvar açık renk olduğu için kar tanelerinin yarısı daha net görünüyor.


Bunlara da bir göz atın.


Sadece kar taneleri ve çiçekler bu yılın ürünü...


Bu yıl yeni yıl konusunda beni lütfen mazur görün. İşlere devam ediyorum ama bu konseptte bir şeyler yok bu yıl.


Belki de yeni yılla ilgili başka yazı yazamam. Buradan- biraz erken bir vakitte- yeni yılın hepinize sağlık, mutluluk, huzur, başarı ve bolluk getirmesini diliyorum.

Sevgilerim ve saygılarımla...

19 yorum:

  1. ellerine saglik bayildiiiiiimmm :)

    YanıtlaSil
  2. dantel kar tanelerine bayıldım ama bu düzgünlükte örebilir miyim bilmiyorum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Noblesse, eminim düzgün örersin, ne ince işler yapıyorsun. teşekkürler.

      Sil
  3. çok güzel bir köşe olmuş, çok sevdim.
    bu sene bu kadar yeter:)) ağacınızı seneye çıkarır süslersiniz:)
    kolaylıklarlar diliyorum size
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, ağaç seneye süslenecek artık. teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  4. harika bir köşe olmuşş bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  5. Kar taneleri en güzel beyaz dantelle oluyor bence. Sizinkiler de çok güzel olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de kara beyaz yakışır. teşekkür ederim..

      Sil
  6. Tebessüme sebep :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim emeklerinize sağlık harika bir köşe olmuş.. :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de köşeyi ve tüm süsleri beğendim.
    Çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edeim. beğenilmesine çok sevindim.

      Sil
  9. ellerine sağlık çok güzel duruyorlar yeri de gayet güzel:)

    YanıtlaSil
  10. çok hoş görunuyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. ELLERİNİZE SAĞLIK HEPSİ MUHTEŞEM OLMUŞ...

    FİKİR OLSUN DİYE
    http://ecaynetmodelleri.blogspot.com.tr/

    http://ecaysihirliellerim.blogspot.com.tr/
    BENDE YENİKATILDIM ARANIZA...ZİYARETİME BEKLERİM SEVGİLERLE

    YanıtlaSil