12 Eylül 2013 Perşembe

Uzun zaman oldu...

Uzun zaman oldu gerçekten... Pek çok sebebi oldu bu denli uzak kalışımın. Aslında blogumda el işlerim dışında bir şeyler paylaşmayı çok istemiyorum, fakat bu uzun ayrılığı merak edenler için küçük bir açıklama yapma gereği duyuyorum. Önceleri ülkemizdeki karışık ve üzücü olaylar sebebiyle, sanki her şey yolundaymış gibi el işi paylaşmak istemedim. Daha sonra ise ailemizden birini, dört aylık üzücü ve yıpratıcı bir tedavi süreci sonunda,bilinen şu kötü hastalık sebebiyle kaybettik. Ölüm konusundaki çaresizliği atlatmak zor gerçekten...

Ama hayat devam ediyor.

 Bu yazıda evimdeki patchwork'lü köşeleri paylaşmak istedim. 



Kırmızı renge düşkünlüğümden daha önce de söz etmiştim. Kocaman bir kırmızı dolabım var. Bu nedenle dekorasyonda bol bol kırmızılı obje kullanıyorum.  Bu kırmızı örtü de onlardan biri. Yaparken de paylaşmıştım Takipçilerim hatırlayacaktır. Yorganlaması bitti. Kanapemin üzerinde yerini aldı.


Koltuk şalı olarak düşünülebilir. Ben bazen böyle açık, bazen de yukarıdaki gibi katlayıp kullanıyorum.


Bu örtünün yapımını da ayrıntıları ile paylaşmıştım. Onu da küçük ahşap masamın üzerinde kullanıyorum. Örtü, desenli ve renkli olduğu için üzerinde fazla obje kullanamıyorum.


Olsun, üzerinde fazla bir şey olmasa da ben örtüyü örter, masayı da oraya koyarım.


Diğer kanapenin kolunda ise bir başka patchwork örtü ve renkleri ile uyumlu yastığı var.Örtüyü merak edenler için eski resimlerinden bir tane...


Patchwork'lü köşeler devam ediyor...


Salondaki halım. Bunu ben yapmadım ama burası da bir patchwork köşesi.


Yine salondan bir bölüm. Bu parçayı kapı çelengi olarak yapmıştım; kapıda da kullandım ama şimdi salonda.


Geldik mutfağa. Mutfak masasında yoyo örtüm ve duvarda da kirazlı panom.


Bunlar da tutacaklarım. 


Ve bunlar...


Biberlerimi de daha önce sizlerle paylaşmıştım.Onlar hala mutfaktalar.


Girişteki askıda asılı olan kalple, herkese sevgilerimi göndererek veda ediyorum. En kısa zamanda yeni işler ve yeni paylaşımlarla görüşmek dileğiyle...

22 yorum:

  1. Çok üzüldüm, başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle hoşgeldiniz ve başınız sağolsun, vefat eden yakınınızın mekanı cennet olsun.
    Eviniz çok sıcak geldi bana, emeklerinize sağlık bu güzel işleri bir arada görmek çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Amin. Beğenmenize sevindim. Sevgiler.

      Sil
  3. Swevgili arkadaşım ben de eynı duygular içindeyim. Her şey yolundaymışcasına "lay lay lom !" yayın yapmayı kendime yediremiyorum. Kaybınız için başınız sağolsun !

    Patcwork çok özel bir çalışmadır,deyim yerindeyse el işinde sabrın son noktasıdır. Sizin çalışmalarınıza hayranım,ellerinize sağlık.
    Daha sık görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de sizin çalışmalarınızı ve yazılarınızı beğenerek takip ediyorum. Evet sabır konusundaki görüşünüze tamamen katılıyorum. En kısa zamanda görüşmek üzere.

      Sil
  4. annemden dolayı hep patchworklere ilgim var ve hep yapmak istemişimdir...ama sizin bu güzellikleriniz karşısında eğilmemek elde değil.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük bir şeylerle başlayabilirsiniz. Eminim sonra vazgeçemeyeksiniz. Benden de sevgiler.

      Sil
  5. Hoşgeldiniz yeniden,
    Başınız sağolsun,Allah rahmet eylesin,
    Kırk yamalarınıza hayran kaldım, ufak ufak parçalar ,renk uyumları, biberleriniz ,hepsi hepsi birbirinden muntazam işler, Ellerinize sağlık,
    Bende beklerim bloğuma, Sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. o adı batasıca hastalıktan nefret ediyorum.. rabbim dermansız dert vermesin.. kimseye acı çektirmesin..
    sevdiğinizin de mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün'cüm, süreç çok kötü gerçekten. ben de dualarına yürekten katılıyorum.

      Sil
  7. Başınız sağolsun,
    patchworklerin tamamı çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağolsun.. İnsan bir şekilde yine hayatın içine karışıp gidiyor acılardan sonra.. Hobi sahibi olmak en 'hayata döndürücü' meşgale bence..Ellerimiz hiç dert görmesin de hep ' hayat devam ediyor işte.' diyebilecek sonuçlarımız olsun..Kırmızı örtünüzü gerçekten çok beğendim.Ne kadar sabırlısınız , tebrik ediyorum.Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hobiler kafayı rahatlatmakta, biraz da olsa kötü olayları unutmakta çok etkili oluyor. Övgüye teşekkürler. Sevgiler...

      Sil
  9. Sizi tekrar gördüğüme çok sevindim Dilek Hanım. Öte yandan yaşadığınız üzüntüler için de üzüldüm. Başınız sağ olsun. Ülkemizin halleri ile ilgili duygularınızı aynen paylaşıyorum. Ben de bir şeyler paylaşırken yersiz ve zamansızmış hissine kapılıyorum ama ne yapalım, hayat devam ediyor. Moral kaynağı olacak, ilham verecek bir şeyler olmazsa da yaşam iyice çekilmez olacak.
    Patchwork çalışmalarınızı hayranlıkla izliyorum. Hepsi de birbirinden güzel. Sevgiler,selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aynı düşünceleri paylaştığımızı görmek güzel.El işleri ile uğraşmak günleri daha yaşanır kılıyor. Bu yüzden kaldığım yerden devam ediyorum. Sevgilerle, görüşmek üzere...

      Sil
  10. Öncelikle yakınınız için baş sağlığı ve sabır diliyorum.Patchwork ile uğraşan blogger arkadaşlar o kadar az ki,blogunuzu ve yaptıklarınızı büyük bir zevkle takip ediyorum.Selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Güzel sözler için de teşekkür ederim. sevgiler.

      Sil
  11. Başınız sağ olsun! Acınızı paylaşıyorum. Yaşam böyle, elden ne gelir? Kabullenebilmek zor...
    Yaptığınız işleri beğeni ve gıptayla izliyorum ben de. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle. Çok teşekkür ederim. selamlar..

      Sil