8 Nisan 2013 Pazartesi

Altıgenlerle çanta


Altıgenlerle oynadım bu defa... Ama sayılarını çok tutmadım. Beş tane altıgeni birleştirip çanta kapağı yaptım.


Daha önce altıgenlerle örtüler hazırlamıştım. Örtüler için çok sayıda altıgen gerekiyordu. Bunları da örtülerin hazırlığı sırasında yapmıştım. Boş kaldığım zamanlarda çeşitli renklerden kare ve altıgen hazırlıyorum. Sonra bir yerlerde kullanmak gerekirse elimde malzemem hazır oluyor.


Daha önce altıgenlerden yaptığım örtüler bunlar...


Çantanın alt kısmını hazırladıktan sonra kapak kısmını eklemek için sırt bölümünü biraz uzattım. Altıgenleri birleştirip bu uzattığım parçanın üzerine monte ettim.


Sonra lacivert kumaşla astarladım. Astarla asıl çanta kumaşının arasına tabii ki elyaf koydum. Sadece kapak kısmını yorganladım. Çıt çıtla da kapama işini hallettim.


Aslında aklımda zincir bir sap var. Ama zincir sapa bir türlü rastlayamadım. Bu nedenle şimdilik sapsız, portföy kıvamında çantacığım.

Umarım beğenirsiniz ve umarım sizlere de fikir verir.

Sevgilerimi yolluyorum bu yazıyı okuyan herkese...


4 yorum:

  1. Tebrik ederim. Hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. merhaba;çok güzel olmuş ellerinze sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Bu arada blogumda çekiliş var, sizi de beklerim.

    Sevgilerle

    http://annekedi.blogspot.com/2013/04/anne-kedi-nisan-ay-cekilisi-2.html

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyor...altıgenlerle battaniye örüyorum bende.. bakalım sonuç nasıl olacak...

    YanıtlaSil